Fanny vd Kruk

Trap bekleed keurig met tapijt
Boven pvc gelegd ook erg netjes
Hard werkende man heel netjes gewerkt

goede service en vriendelijk

Zitman

Het is een familie zaak en afspraken zijn zeer goed te maken en worden perfect nagekomen.

Bij het plaatsen en op maat maken van de passtukken is een grote mate van deskundigheid herkenbaar.
Er wordt heel efficiënt en hard doorgewerkt.

Uitgebreide sortering van hoogwaardige producten, prestatie en sortering in de zaak + prettig beleefd klanten contact.

Wij weten er géén te bedenken!
Hooguit bij de prijs ook direct het tarief voor leggen van de vloer erbij vermelden ( tegels duurder dan planken )

Colette

Vriendelijk geholpen en geadviseerd. Nemen alle tijd om diverse opties door te spreken.
Jammer dat na het inmeten de prijs nog veranderde: offerte was gebaseerd op een plattegrond van het huis, jammer dat die niet goed genoeg was om een Fixed Price offerte voor op te stellen.

Klantvriendelijk, snel reageren

Mogelijkheid tot Fixed Price.

Marianne Oosterhoff

De vloer is zo vakkundig gelegd, dat ik het aan iedereen wil laten zien.
Zo mooi in verstek gezaagd. ( afwerking )

De vriendelijkheid

x

H.A. Bijl

Bij binnenkomst in de winkel kregen we gelijk een goed gevoel. Veel kennis, niet opdringerig, goede service, meedenken. Het leggen van de vloer ging precies zoals afgesproken. De vloerenlegger was... Bij binnenkomst in de winkel kregen we gelijk een goed gevoel. Veel kennis, niet opdringerig, goede service, meedenken. Het leggen van de vloer ging precies zoals afgesproken. De vloerenlegger was iemand met veel ervaring, dacht heel goed mee, klantvriendelijk en kundig. We zijn erg blij me onze vloer!!

Klantvriendelijk, goede communicatie en service

Mirjam ( Delft )

Het was een lastige klus, ik ben niet tevreden, jammer het is te mooi!! ( grapje )
Het is prachtig geworden en het is fijn om gewoon te kunnen zeggen, en te overleggen.
Echt een aanrader!...
Echt een aanrader! Bedankt Erwin en alle anderen.

Mike & Monica

Vandaag is een prachtige tapijt + trap gelegd/bekleed.
Heel erg tevreden over de service en kwaliteit. Vakmensen!
Wij zijn helemaal blij!

A. Rietveld

Prima voorlichting
Werken accuraat en netjes
Goede begeleiding van aankoop tot plaatsing.
Kortom; aanbevelenswaard.

Goede service, zeer klantvriendelijk

Sylvana van der Voort

Super bedrijf.
Werkt heel netjes.
Super mooie vloer en raambekleding.

Carton

Wij zijn zeer tevreden over de verrichte werkzaamheden die door Erwin en zijn collega bij ons verricht zijn.

Het meedenken bij sommige oplossingen door Erwin hebben wij als positief...

Het meedenken bij sommige oplossingen door Erwin hebben wij als positief ervaren en ook de precisie van zijn werkzaamheden zijn door ons zeer op prijs gesteld.
Wij kunnen het Rijswijkse Vloerenhuis bij anderen aanbevelen.

Zie bovenstaande