S.J. van Duuren

*Goede service en zeer goede vakmensen
*de pvc vloer die we hadden uitgekozen is prachtig gelegd en zeer zeer mooi afgewerkt met de bijpassende plintjes.
*Wij zijn zeer tevreden.

Goede kwaliteit en vakmensen!

Familie de Jong

Vanwege de eerdere 2 zeer positieve ervaringen hebben we ook voor de 3e keer weer gekozen voor het Rijswijkse Vloerenhuis. En ook dit keer is de vloer weer top en secuur gelegd. Ons hele huis is nu... Vanwege de eerdere 2 zeer positieve ervaringen hebben we ook voor de 3e keer weer gekozen voor het Rijswijkse Vloerenhuis. En ook dit keer is de vloer weer top en secuur gelegd. Ons hele huis is nu door hen vakkundig voorzien van een nieuwe vloer en wij zijn er heel tevreden mee.

oog voor details

Johan van Vliet

Leuk team, een echt familiebedrijf die snel iets voor mij konden betekenen. Service was geweldig en het ziet er allemaal prachtig uit.

Service

Laura

Snelle, persoonlijke en hele vriendelijke service. Ze denken mee, zelfs voor kleine ruimtes. Onze hal is omgetoverd van bruin hok naar een prachtig entree!

Service

Fanny

Het is geweldig gelegd aardige mensen heel behulpzaam.
Mooi schoon afgeleverd fantastisch.

x

x

Fam.Koopman

Vandaag is mijn trap gestoffeerd. We zijn heel blij met het resultaat.
De trap ziet er weer helemaal als nieuw uit.
Ook de medewerker die onze trap heeft bekleed was fijn in de omgang en...
Vandaag is mijn trap gestoffeerd. We zijn heel blij met het resultaat.
De trap ziet er weer helemaal als nieuw uit.
Ook de medewerker die onze trap heeft bekleed was fijn in de omgang en zeer kundig.
Wij bevelen het Rijswijkse Vloerenhuis zeker aan!

Vakkundig, doen wat is afgesproken.

René Rademaker

Zowel de zolder, trap als eerste etage voorzien van laminaat. Keurig gedaan en heel netjes afgewerkt en alles in goed overleg. Zeer goed en kundig personeel. Ik kan iedereen het Rijswijkse... Zowel de zolder, trap als eerste etage voorzien van laminaat. Keurig gedaan en heel netjes afgewerkt en alles in goed overleg. Zeer goed en kundig personeel. Ik kan iedereen het Rijswijkse Vloerenhuis aanbevelen.

Service & meedenken

Harold van Offeren en Martine van Meeteren

Veel familiebedrijven staan bekend om hun betrouwbaarheid en kwaliteit en dat geldt zeker ook voor het Rijswijkse Vloerenhuis! Vanaf het moment dat we daar binnenwandelden tot het moment dat ze weer... Veel familiebedrijven staan bekend om hun betrouwbaarheid en kwaliteit en dat geldt zeker ook voor het Rijswijkse Vloerenhuis! Vanaf het moment dat we daar binnenwandelden tot het moment dat ze weer huiswaarts gingen, hadden we het goede gevoel, dat je hoopt te hebben bij een grote investering.

Prima adviezen, nakomen van afspraken en uiteindelijk onze nieuwe laminaatvloer leggen, het was allemaal dik in orde! In de winkel werden we uitstekend geholpen bij het kiezen van de juiste vloer en plinten, maar ook bij het uitzoeken van de juiste lamellen en de voor ons geschikte deurmat. Serge kwam op de afgesproken tijden langs voor het inmeten van de vloer en uiteindelijk kwamen ze met 3 man sterk onze vloer leggen, waarbij ook nog eens op de details werd gelet, zoals het aanbrengen van sleufjes in de plint om de tv-kabel erachter te kunnen bevestigen.

Voordat ze weer vertrokken, werd de hele boel nog even opgeruimd en aangeveegd en daarna konden we genieten van onze prachtige nieuwe vloer en de mooie bijpassende lamellen.

Kortom vaklui, die ook nog eens plezier hebben in wat ze doen en misschien wel net zo blij zijn met het uiteindelijke resultaat als wij.

Fam. Vinkestein

Wij kunnen Het Rijswijkse Vloerenhuis van harte aanbevelen. Wij zijn erg tevreden met de nieuwe p.v.c. vloer in ons huis, gelegd door keurige en hardwerkende vakbekwame medewerkers.
Wij kunnen Het Rijswijkse Vloerenhuis van harte aanbevelen.
Medewerkers hebben "liefde voor hun werk" !!

Na een dag werken is s'avonds bij naar huis gaan alles netjes opgeruimd.

Geen.

Fonhof

Door Serge in de winkel goed begeleid en geadviseerd. Plaatsen van de vloer was in één dag gedaan. De afwerking van de plinten was perfect. Wij zijn heel blij met de nieuwe vloer en bedanken het... Door Serge in de winkel goed begeleid en geadviseerd. Plaatsen van de vloer was in één dag gedaan. De afwerking van de plinten was perfect. Wij zijn heel blij met de nieuwe vloer en bedanken het hele team dat zij dit zo vlot hebben gedaan.

Henriette en Peter

Vakkundigheid