Epko en Anne-Sophie

Service en meedenken / advies vanuit de winkel zeer kundig en prettig. Erwin en Joshua ( die het laminaat hebben gelegd ) werkten vakkundig en secuur, netjes. Vooral ook met zorg heel fijn.
Nog...
Nog 1 etage te gaan maar nu al 5 sterren van ons!

Vakkundigheid / oplossingsgericht.

Geen gevonden

Mw Trudy van der Steen

Vanaf binnenkomst in de winkel ben ik vriendelijk voorkomend en goed geholpen.
Bij het leggen van de vloer aangenaam verrast door de vakbekwaamheid van het team.
Kortom ik ben een blije...
Vanaf binnenkomst in de winkel ben ik vriendelijk voorkomend en goed geholpen.
Kortom ik ben een blije klant en raad Het Rijswijkse Vloerenhuis zeker aan.

Vakbekwaam - vriendelijk.

Yvonne Oostveen

Op 13 en 14 juni is bij mij op de beneden verdieping tot volle tevredenheid PVC-vloer geplaatst. Vakkundig en vriendelijke mensen. Er werd meegedacht en niets was te veel. Zeer tevreden en zal... Op 13 en 14 juni is bij mij op de beneden verdieping tot volle tevredenheid PVC-vloer geplaatst. Vakkundig en vriendelijke mensen. Er werd meegedacht en niets was te veel. Zeer tevreden en zal jullie aanraden bij vrienden en familie. Tot de volgende keer.

Vriendelijkheid, zowel verkoop als plaatsen

Maria Aurora Palma Moreno en Marc Mataheru

Bij ons eerste bezoek aan de zaak en later bij ons thuis nam Serge de tijd en had geduld om onze wensen te begrijpen en advies te geven.
In het verdere proces hebben wij zijn professionaliteit...
In het verdere proces hebben wij zijn professionaliteit en kundigheid zeer gewaardeerd.
Verder komt Serge de afspraken keurig na en levert hij goede kwaliteit. Zeer tevreden met het resultaat.

Geduld, professionaliteit, kwaliteit.

n.v.t.

Remco Groen

Heel blij met mijn nieuwe luxaflex. Zeer goede service van verkoop en van de mensen die de luxaflex hebben opgehangen.

Goede vriendelijke service

Monica v.d. Ende & Mike Pawirodikromo

Prachtige PVC vloer is bij ons gelegd! 's Morgens werd ik even netjes opgebeld dat ze gingen beginnen met leggen. En 's middags mooi op tijd weer klaar. We werden even rondgeleid hoe en wat er... Prachtige PVC vloer is bij ons gelegd! 's Morgens werd ik even netjes opgebeld dat ze gingen beginnen met leggen. En 's middags mooi op tijd weer klaar. We werden even rondgeleid hoe en wat er allemaal was gedaan. Keurige afwerking, ook in de lastige hoekjes. Ook het tapijt op de trap en overloop is weggehaald en mooi schoon en stofvrij achtergelaten.

In de winkel vooraf bij het uitkiezen zijn wij ook zo hartelijk en persoonlijk geholpen door de hele familie van Serge! Echte aandacht voor de klant. 5 sterren dik verdiend!!!

Service, persoonlijke aandacht, vakmanschap

Marc Jansen

Goede service en fijn contact. De vloer is netjes en snel gelegd. Aanrader!

Contact

B.Kramer

Voor de 2e maal hadden wij de mensen van Het Rijswijkse Vloerenhuis in huis gehaald. Ditmaal voor het leggen van een nieuwe keukenvloer met p.v.c. tegels 60x90.
Wij hadden al zeer goede...
Wij hadden al zeer goede ervaring met het leggen van Coretec in gang en zijkamers. Daar onze woning in een hoek ligt hebben wij veel 45° hoeken. Dit hebben de mannen fantastisch gelegd en op ons verzoek alles gekit aan de randen, omdat we geen plakplintjes wilden .
Onze vloer ligt er weer heel mooi bij! Complimenten!!

Goed voorwerk, weinig troep, mooi resultaat.

Familie Dai

Van begin tot eind beleefde werknemers, goede service, levert kwaliteit werk af.
Een bedrijf dat doet wat hij zegt...Top!

Kwaliteit, transparant.

Jos den Hollander

Showroom netjes geholpen.
Goede uitleg + goed advies.
Nette mensen die de vloer netjes gelegd hebben.