Deskundigheid Supportdesk
Deskundigheid monteur

Gerald

Snelle levering (2 dagen na afmonteren glasvezel). Helpdesk is technisch erg bekwaam, wordt snel geholpen. Ook goede ondersteuning bij routers die niet door hun geleverd zijn.

De verbinding is erg stabiel, zo goed als geen downtime de afgelopen dagen. downtime die er was, was 's nachts dus geen last van gehad.

Alleen maar goede ervaringen. Produkt is goed en de mensen aardig.

Superservice!

De prijzen :)

Prima. Je bent hier geen nummer maar een persoon.

Korte lijnen.

Alleen maar goede ervaring met het bedrijf. Ik ben blij dat ik hun kan aanbevelen aan mijn klanten boven KPN, Ziggo en alle andere grote bedrijven. Geen mensen aan de lijn die niet meer kunnen doen... Alleen maar goede ervaring met het bedrijf. Ik ben blij dat ik hun kan aanbevelen aan mijn klanten boven KPN, Ziggo en alle andere grote bedrijven. Geen mensen aan de lijn die niet meer kunnen doen dan doorverbinden. Voorbeeld glasvezel aansluiting aangevraagd bij KPN 4 tot 6weken doorlooptijd (glasvezel lag al in pand) bij hun 4 werkdagen. Top !

Goede support desk met mensen die weten waar ze het over hebben. Snelle levering, of aanpassing van zaken. Goede ondersteuning indien advies nodig is.

Hopelijk worden ze niet te groot zoals de andere bedrijven die ik eerder noemde :-)

Uitstekende service, nog nooit zo goede helpdesk meegemaakt.

Technical support is uitmuntend.

Loveland Events

Erg fijn bedrijf om mee samen te werken, erg pro-actief reageren snel en alles wordt snel opgepakt en afgehandeld.

Snelheid, duidelijkheid en erg geduldig om dingen uit te leggen zodat het echt duidelijk is voor de klant ook.

Uitstekende ervaring met Helden van Nu; duidelijke aanpak, direct de juiste persoon aan de lijn en bij problemen gaan ze direct voor je aan de slag!

Bij problemen wordt direct oplossing geboden.

Geen verbeterpunten.

Pieter

Al jaren zeer tevreden! Goede service, stabiel internet en aardig personeel.

Uitstekende kennis van zaken. Support is hier echt Support!

Eigenlijk niet.

geraldine@sportpaleis.nl

Lijkt overdreven een 10 als beoordeling, Maar het bedrijf maakt waar met waar het voor staat.

Korte lijnen, snel, deskundig en klantvriendelijk

Zo doorgaan als het gaat.

Stom natuurlijk, maar bij de opening van onze winkel hadden we aan alles gedacht..... behalve aan de internetverbinding. Via een tip kwamen we bij Helden Van Nu terecht. Zij kwamen dezelfde dag nog... Stom natuurlijk, maar bij de opening van onze winkel hadden we aan alles gedacht..... behalve aan de internetverbinding. Via een tip kwamen we bij Helden Van Nu terecht. Zij kwamen dezelfde dag nog een tijdelijke oplossing brengen op basis van 4G. De volgende dag konden onze eerste klanten gewoon pinnen! Helden Van Nu bedankt!

Snel, flexibel en klantgericht

ga zo door