Deskundigheid Supportdesk
Deskundigheid monteur

Korte lijnen. Snel

Korte lijnen, snel reageren

Servicedesk vanaf 8.00 uur?

HSK Duschkabinenbau

Snelle en persoonlijke afwerking

Klein bedrijf met feeling voor de klant. Problemen redelijk snel onderkend en opgelost.

De SMTP server van de firma RouteIT ronduit slecht. Veel mail kwam niet aan bijvoorbeeld richting xs4all. De support kon hier verder ook niet veel aan doen.

Onze ervaringen waren prima, de naam heb ik al meer door gegeven.

Korte lijnen!!!!! Ik vind het ontzettend plezierig direct te woord worden gestaan.
Plus indien nodig terug gebeld te worden. Er wordt geprobeerd goed de problemen in kaart te brengen en op te lossen. Helaas door verhuizing ben ik genoodzaakt om een andere provider te kiezen. Echter, krijgen we weer glasvezel, dan meld ik ons direct.

Glasvezelaansluiting

Alexit

Zeer goed

persoonlijke helpdesk

order online volgen

van Norden Klinisch Psychologen

Ik heb Helden vanNu uitgkozen omdat zij itt andere bedrijven bereid en in staat zijn mee te denken over maatwerk en oplossingen

klantvriendelijk en deskundig

soms iets betere communicatie met klanten

Infra Sensor Solutions

Deskundig, alert en behulpzaam

Deskundig, alert en behulpzaam

Informatie over orderverloop

Positief

Direct hulp

Call Info

Ik ben zeer tevreden over de helden van nu na een slechte ervaring met een ander bedrijf is het bij de helden van nu alsof je in een warm bad terecht komt en kan ik eindelijk heerlijk bellen en... Ik ben zeer tevreden over de helden van nu na een slechte ervaring met een ander bedrijf is het bij de helden van nu alsof je in een warm bad terecht komt en kan ik eindelijk heerlijk bellen en gebeld worden.

De service is optimaal en de zeer onder de indruk van de bereid willendheid om alles voor een klant te realiseren

nvt