Deskundigheid Supportdesk
Deskundigheid monteur

Galo Bedrijfssupport - Sven de Haan

Al twee jaar klant en nog nooit ook maar 1 seconde zonder internetverbinding gezeten! (mijn eigen eigenwijze geklooi met de modeminstelling buiten beschouwing gelaten; uiteraard ;-))

De echte(!) deskundigheid van de klantenservice! Het is zo'n verademing bij dit bedrijf technische mannen aan de lijn te krijgen en nu eens een keer geen digibete stotteraars met... De echte(!) deskundigheid van de klantenservice! Het is zo'n verademing bij dit bedrijf technische mannen aan de lijn te krijgen en nu eens een keer geen digibete stotteraars met klachtendraaiboekjes...

Barry aanhalend: "Voorrral zo doorrrgaan!"

Dierenhotel 't Gooi

Prima ervaring met Helden van nu.
Alles werkt prima.

Deskundig peonel

nee.

HygroTemp B.V.

Duidelijke informatie, levering volgens afspraak en uitstekende ondersteuning tijdens de implementatie.

Servicegerichtheid

Iets duidelijker documentatie inzake het zelf kunnen configureren van de telefoons en centrale.

LIVIO

Duidelijk, korte lijnen en afspraak nakomen

Korte lijnen met de service-desk, vakkundig en verstand van zaken

Vrijopnaam

Uitstekend bedrijf

Ze doen wat ze zeggen, fijne klantenservice.

Nee

FlevoDirect

Uitstekende ervaringen met HeldenvanNu. De orderaanname, het verwerken van alle wensen. Wij hadden op zich wel wat speciale wensen zoals een externe Voip partij die toegang moet blijven houden tot... Uitstekende ervaringen met HeldenvanNu. De orderaanname, het verwerken van alle wensen. Wij hadden op zich wel wat speciale wensen zoals een externe Voip partij die toegang moet blijven houden tot ons netwerk, een backup met hetzelfde IP adres/automatische overschakeling. Ze communiceren makkelijk, zijn goed bereikbaar en helpen op hele nette manier de zaken configureren. Tot nu toe prima ervaringen met HeldenvanNu.

Goede naservice en goede helpdesk

andre van stigt, architect

Alert , attent , to the point en redelijk en billijk qua prijs

persoonlijk contact met folkert

LingerieService Marieke Vermaas

Toen het 5 jaar geleden mis ging met een nieuwe aansluiting via KPN en ik daar de hele aanvraag opnieuw zou moeten doen ben ik overgestapt naar Helden van Nu. Zij hebben toen alles supersnel... Toen het 5 jaar geleden mis ging met een nieuwe aansluiting via KPN en ik daar de hele aanvraag opnieuw zou moeten doen ben ik overgestapt naar Helden van Nu. Zij hebben toen alles supersnel geregeld. En nog steeds ben ik erg tevreden.

Communicatie en werkwijze is duidelijk en efficiënt.

Geen verbeterpunten.

Beste hosting bedrijf van Nederland

Klein, snel, deskundig en gedreven

Nee

Wouter

Perfecte dienstverlening door zowel monteur als helpdesk! Ik werd gewoon erg blij van de klantvriendelijk van helden van nu, met recht helden!

Telefoonlijn voor onze nieuwe zakelijke internet aansluiting bleek helaas niet goed opgeleverd door de KPN. Gelukkig had de monteur van helden van nu de juiste kennis en de know-how om de niet goed... Telefoonlijn voor onze nieuwe zakelijke internet aansluiting bleek helaas niet goed opgeleverd door de KPN. Gelukkig had de monteur van helden van nu de juiste kennis en de know-how om de niet goed aangesloten lijn in de KPN centrale te herstellen zodat daarna op de afgesproken dag onze internetlijn in gebruik kon worden genomen.

NOT, gewoon doorgaan zo ;-)