Deskundigheid Supportdesk
Deskundigheid monteur

Uw Slijter Maaike

Super goede ervaring

super vriendelijke bedrijf en als je een probleem hebt dan wordt het meteen opgelost

VDC Fotografie

Uitstekend.

hans bukkems

Proactief, prettige communicatie

Actief klant benaderen bij problemen of in geval van twijfel

Door problemen met router extra apparatuur nodig. Tot nu toe geen permanente fix gevonden binnen initiele hardware. Operationeel overigens geen enkel probleem

Reactie Helden Van Nu:

Beste Hans,
Allereerst bedankt voor je mooie beoordeling. Daar worden wij altijd blij van!
Beste Hans,
Allereerst bedankt voor je mooie beoordeling. Daar worden wij altijd blij van!
Het modem dat wij in 2011 bij je hebben geplaatst werkt - als router - niet meer naar behoren. Dit heeft te maken met wijzigingen in het achterliggende netwerk van KPN die niet meer in de firmware van het modem opgelost kunnen worden.
We hebben je daarom omgezet naar de opstelling zoals we die nu ook bij nieuwe klanten plaatsen: op de glasvezelplaat van Reggefiber plaatsen wij een mediaconverter die het 'licht' omzet naar 'electrisch'. Daarachter hebben we een Mikrotik router geplaatst die de sessie opbouwt met ons netwerk en de koppeling is naar je lokale netwerk.
Onze ervaring is dat deze router zeer stabiel is en biedt eigenlijk ook meer mogelijkheden dan het oude glasvezelmodem. Dus je bent nu weer helemaal up to date!

Gerald

Snelle levering (2 dagen na afmonteren glasvezel). Helpdesk is technisch erg bekwaam, wordt snel geholpen. Ook goede ondersteuning bij routers die niet door hun geleverd zijn.

De verbinding is erg stabiel, zo goed als geen downtime de afgelopen dagen. downtime die er was, was 's nachts dus geen last van gehad.

Alleen maar goede ervaringen. Produkt is goed en de mensen aardig.

Superservice!

De prijzen :)

Prima. Je bent hier geen nummer maar een persoon.

Korte lijnen.

Alleen maar goede ervaring met het bedrijf. Ik ben blij dat ik hun kan aanbevelen aan mijn klanten boven KPN, Ziggo en alle andere grote bedrijven. Geen mensen aan de lijn die niet meer kunnen doen... Alleen maar goede ervaring met het bedrijf. Ik ben blij dat ik hun kan aanbevelen aan mijn klanten boven KPN, Ziggo en alle andere grote bedrijven. Geen mensen aan de lijn die niet meer kunnen doen dan doorverbinden. Voorbeeld glasvezel aansluiting aangevraagd bij KPN 4 tot 6weken doorlooptijd (glasvezel lag al in pand) bij hun 4 werkdagen. Top !

Goede support desk met mensen die weten waar ze het over hebben. Snelle levering, of aanpassing van zaken. Goede ondersteuning indien advies nodig is.

Hopelijk worden ze niet te groot zoals de andere bedrijven die ik eerder noemde :-)

Uitstekende service, nog nooit zo goede helpdesk meegemaakt.

Technical support is uitmuntend.

Loveland Events

Erg fijn bedrijf om mee samen te werken, erg pro-actief reageren snel en alles wordt snel opgepakt en afgehandeld.

Snelheid, duidelijkheid en erg geduldig om dingen uit te leggen zodat het echt duidelijk is voor de klant ook.

Uitstekende ervaring met Helden van Nu; duidelijke aanpak, direct de juiste persoon aan de lijn en bij problemen gaan ze direct voor je aan de slag!

Bij problemen wordt direct oplossing geboden.

Geen verbeterpunten.