Caroline Brandsen

Energetische massage

Wat is je ervaring?

Heel fijn, veilig en liefdevol. Ik heb genoten van deze 3 daagse; veel geleerd, geheeld, gelachen en gehuild. Een mooie massage om te geven en te ontvangen die ik in ga zetten in mijn praktijk.

Lisa Klabbers

Energetische massage 1

Wat is je ervaring?

Een warm welkom. Er wordt de tijd genomen voor een ieder en er heerst een groot gevoel van vrijheid, rust en ruimte. De docenten zijn erg gastvrij en vriendelijk, ze bieden je de ruimte om te... Een warm welkom. Er wordt de tijd genomen voor een ieder en er heerst een groot gevoel van vrijheid, rust en ruimte. De docenten zijn erg gastvrij en vriendelijk, ze bieden je de ruimte om te ontwikkelen en te ervaren. Alles mag er zijn, wat is dit een cadeautje!

Sofie / de natuur filo-Soof

Wat is je ervaring?

Ik heb de Reiki 1 dagen ervaren als zeer waardevol. Ik ben erg onder de indruk van de zelfbehandeling die we aangeleerd kregen, en merk veel beweging en groei in mezelf. Het voelt als een pure maar... Ik heb de Reiki 1 dagen ervaren als zeer waardevol. Ik ben erg onder de indruk van de zelfbehandeling die we aangeleerd kregen, en merk veel beweging en groei in mezelf. Het voelt als een pure maar zeer krachtige manier om lichaam en geest te helen, en ik vind het erg mooi dat iedereen deze vorm kan leren. Zelfs kinderen snappen Reiki, dat laat wel zien dat het klopt. Ook vond ik de begeleiders erg ervaren en was het fijn dat we vooral gingen "doen" en "ervaren", waardoor de methode belichaamt werd. Dank en zeker tot de volgende keer. <3

Cindy Maas - van Mierlo

Wat is je ervaring?

Een hele fijne en warme cursus. Het was een cadeautje om deel te mogen nemen aan deze bijzondere dagen. Alles ging op een rustig tempo en toch ging ik naar huis met een hoop nieuwe inzichten. Het... Een hele fijne en warme cursus. Het was een cadeautje om deel te mogen nemen aan deze bijzondere dagen. Alles ging op een rustig tempo en toch ging ik naar huis met een hoop nieuwe inzichten. Het werd zo goed uitgelegd. Nog steeds geniet ik iedere dag van een zelfbehandeling.

Anoek

Reiki II

Wat is je ervaring?

Een intense en leerzame ervaring !

Anniek

Reiki II

Wat is je ervaring?

Heel goed, ik voelde de Reiki energie veel krachtiger stromen en gebruik het nu dagelijks. Ook vond ik de groep heel fijn, de space die werd gecreëerd was warm, open en prettig. Ik heb er echt van... Heel goed, ik voelde de Reiki energie veel krachtiger stromen en gebruik het nu dagelijks. Ook vond ik de groep heel fijn, de space die werd gecreëerd was warm, open en prettig. Ik heb er echt van genoten!

Sander Gorissen

Erg goed

Edwin

Heel positief

Tom Konings , o zonder ••

Wat is je ervaring?

Wonderlijk, herkenning, Rust, leren theorie omzetten in praktijk, duidelijk en oprechte kennis overdracht. Professioneel waar nodig. Mega super knetter blij dat ik de cursus heb gedaan :)

Janine Geskus

Reiki 2

Wat is je ervaring?

Fijne en veilige begeleiding met aandacht voor het indivdu