Joyce

Energetische massage 1

Wat is je ervaring?

Door de energetische massage cursus te volgen bij Healing Space ben ik meer in verbinding gekomen met mijn bekken. Ik heb mijn focus nu meer op plezier en loslaten. Ik heb grepen geleerd die mijn... Door de energetische massage cursus te volgen bij Healing Space ben ik meer in verbinding gekomen met mijn bekken. Ik heb mijn focus nu meer op plezier en loslaten. Ik heb grepen geleerd die mijn werk als lichaamsgericht therapeut verrijken.

Ilvy

Wat is je ervaring?

Fantastisch, fijne groep mensen en fijne docenten. Het voelde goed om zo veel meer te leren over mijn lichaam en de energieen die er doorheen stromen.

Fenneke van de Wiel

Wat is je ervaring?

Magische ervaring, krachtig liefdevol helend veld werd er gecreëerd.

Mar

Energetische massage

Wat is je ervaring?

De Energetische massage cursus van 3 dagen is heel goed bevallen. De docenten Janneke en Monika zijn heel kundig en behulpzaam. Ik ben nu klaar voor de volgende stap, zelf massages gaan geven.

Hank Hendriks

Wat is je ervaring?

Een zeer intensieve opleiding waar je in twee dagen veel leert voor het beoefenen van Reiki en ook de achtergrond ervan. Er werd gewaarschuwd door Tona dat je achteraf drie weken je niet lekker zou... Een zeer intensieve opleiding waar je in twee dagen veel leert voor het beoefenen van Reiki en ook de achtergrond ervan. Er werd gewaarschuwd door Tona dat je achteraf drie weken je niet lekker zou kunnen voelen en nu, na één week kan ik bevestigen dat er inderdaad wel moeheid en energiegebrek is. De docenten zijn adequaat en begeleiden heel direct en oplettend.

Bernadette Blokker

Super!

Josefine

Energetische Massage 1

Wat is je ervaring?

Fantastisch! Fijne groep, goede en leuke teachers en heel veel geleerd. Ik mis het!

Taco Scheening

Wat is je ervaring?

Heel fijn en bovenal heel bijzonder.

M.Hendriks

Reiki therapeut opleiding

Wat is je ervaring?

Reikie is een bijzondere persoonlijke reis voor mij, waarbij deurtjes zijn geopend uit mijn leven die ik lang had weggestopt en weer aangekeken mogen worden om echt diep in mijn lichaam los te... Reikie is een bijzondere persoonlijke reis voor mij, waarbij deurtjes zijn geopend uit mijn leven die ik lang had weggestopt en weer aangekeken mogen worden om echt diep in mijn lichaam los te kunnen laten. Het heeft me aangezet om het pad van mijn hart te bewandelen. Ik voel me nu heel erg stabiel en kan veel meer aan in het leven.

Samirah Belt

Bijzonder