Melanie

Top

Ellen

Reiki 2

Wat is je ervaring?

Heel fijn! Ik ben echt weer een laagje dieper gekomen in mezelf. Ook weer even flink naar mijn binnenste gebracht… Wat wil ik nu echt? Focus op mijn missie!
En zo fijn hoe jullie de 2-daagse...
En zo fijn hoe jullie de 2-daagse met zoveel liefde, warmte en heel veel kennis geven!

Melanie / Babyfee

Reiki therapeuten opleiding

Wat is je ervaring?

het was een hele bijzondere ervaring waarin ik ongekend veel kennis heb opgedaan en prachtige inzichten heb gekregen. Ik heb een rugzakje gevuld met hele waardevolle informatie die ik voor altijd... het was een hele bijzondere ervaring waarin ik ongekend veel kennis heb opgedaan en prachtige inzichten heb gekregen. Ik heb een rugzakje gevuld met hele waardevolle informatie die ik voor altijd bij me zal dragen.

Marieke

Energetische massage 1

Wat is je ervaring?

Erg positief! De cursus is erg praktisch en ik kon er meteen mee aan de slag. De begeleiding is heel fijn, zowel inhoudelijk als wel bij de innerlijke processen die er los komen.

Marcel Van Geest

Reiki therapeut opleiding

Wat is je ervaring?

Was erg pittig maar mooi om te doen. Heeft bij mij veel losgemaakt en een paar mooie vrienden aan overgehouden.

ErikSchaapBouwservice

De Reiki- therapeut opleiding.

Wat is je ervaring?

Fijne en intense ervaring en veel geleerd. In een vrij korte periode, ben ik me bewust geworden wat ik deed, dat los gelaten en nu heb ik de leiding en verantwoordelijkheid over mijn leven.

Patricia

Energetische massage

Wat is je ervaring?

Fantastische cursus. Je wordt weer teruggebracht naar jezelf. Een zachte benadering en wordt met liefde gegeven door de docenten. Dat voel je. Ik ben nog aan het nagenieten van het weekend.

Marieke | Praktijk Kievitsheuvel

Medische en psychosociale basiskennis

Wat is je ervaring?

Ik heb de opleiding als een reis ervaren. Een reis samen met mijn medestudenten, waarbij we elkaar hebben geholpen bij het studeren op de anatomie, fysiologie en pathologie van de mens. En elkaar... Ik heb de opleiding als een reis ervaren. Een reis samen met mijn medestudenten, waarbij we elkaar hebben geholpen bij het studeren op de anatomie, fysiologie en pathologie van de mens. En elkaar gedragen hebben bij psychologie en therapeutische vaardigheden. Ik heb genoten van de emotionele en vakkundige groei van iedereen in de groep, want dat gebeurt ook bij deze, doorgaans zeer theoretische, opleiding. Ik neem uit deze opleiding een immens respect voor het menselijk lichaam en de geest mee. En ik vind dat deze opleiding verplichte kost zou moeten zijn voor iedereen die als therapeut aan de slag wil.

Layla Margaux

Medische & Psychosociale basiskennis

Wat is je ervaring?

‘Groei!’ was het eerste woord wat er in me opkwam toen ik mijn diploma Medische & Psychosociale basis in ontvangst mocht nemen.

Hoe ik geniet van mijn persoonlijke groei, met elke...

Hoe ik geniet van mijn persoonlijke groei, met elke opleiding van Healingspace kan ik steeds beter voelen wie ik was toen ik eraan begon en wie ik nu ben. Als mens en als therapeut.

Bijzonder om te zien hoe de groep vrouwen waar ik een jaar mee optrok zich zo mooi ontvouwt. Hoe we steeds dichter bij elkaar komen. Iedereen groeit en bloeit op zijn eigen manier. Na een jaar kunnen we elkaar echt ‘zien’ door nieuwe ogen.

De docenten zijn stuk voor stuk super gepassioneerde specialisten waar ik alleen maar een diep respect voor kan voelen. En dan natuurlijk het menselijk lichaam en niet te vergeten de geest. Hoe alles groeit, afbreekt, samenwerkt. Hoe het ene orgaan gewoon niet losstaat van het andere. Het belang van holistisch denken.

Het ontzag wat ik heb gekregen voor hoe bijzonder we in elkaar zitten. De onmetelijke intelligentie die hiermee gepaard gaat. Daar zijn geen woorden voor, alleen maar eerbied.

Sanna Ritsema

Opleiding Medische en Psychosociale basiskennis

Wat is je ervaring?

Ik heb genoten van de volledige opleiding! De docenten waren een verademing en inspirerend. Met heel veel praktijkvoorbeelden ging de stof leven en was het studeren voor de tentamens een stuk... Ik heb genoten van de volledige opleiding! De docenten waren een verademing en inspirerend. Met heel veel praktijkvoorbeelden ging de stof leven en was het studeren voor de tentamens een stuk makkelijker.
De laatste 5 lessen met Wessel en Tona waren zo bijzonder en waardevol. Je gaat de diepte in en maken echt hét verschil hoe je als therapeut tegenover je client zit. Ja, ik kan deze opleiding iedereen aanraden. Het is een verrijking op alle vlakken van mijn leven!