Taco Scheening

Wat is je ervaring?

Heel fijn en bovenal heel bijzonder.

M.Hendriks

Reiki therapeut opleiding

Wat is je ervaring?

Reikie is een bijzondere persoonlijke reis voor mij, waarbij deurtjes zijn geopend uit mijn leven die ik lang had weggestopt en weer aangekeken mogen worden om echt diep in mijn lichaam los te... Reikie is een bijzondere persoonlijke reis voor mij, waarbij deurtjes zijn geopend uit mijn leven die ik lang had weggestopt en weer aangekeken mogen worden om echt diep in mijn lichaam los te kunnen laten. Het heeft me aangezet om het pad van mijn hart te bewandelen. Ik voel me nu heel erg stabiel en kan veel meer aan in het leven.

Samirah Belt

Bijzonder

Noor van Zalingen

Wat is je ervaring?

Bijzondere maar ook mooie en leerzame toevoeging aan mijn persoonlijke ontwikkeling

Brian Huiskes

Blij met de cursus! Erg fijn om weer te mogen leren van Tona en Marcelino

Lucas Scholten

fijne ervaring

Ivonne

Wat is je ervaring?

Erg fijn, goede uitleg en heel leerzaam.

Florenzo Maas

Wat is je ervaring?

Ik heb het als veilig en professioneel ervaren.

Kimberley Peperkamp, Beyond Your Body

Energetische massage 1 cursus

Wat is je ervaring?

Het voelde als thuiskomen, een warm bad. Dit heb ik nog niet zo eerder ervaren bij andere opleidingen/cursussen. De docenten heb ik als zeer warm en waardevol ervaren. De veilige space, Ik was erg... Het voelde als thuiskomen, een warm bad. Dit heb ik nog niet zo eerder ervaren bij andere opleidingen/cursussen. De docenten heb ik als zeer warm en waardevol ervaren. De veilige space, Ik was erg onder de indruk. Wel ook heel intens, maar dat is juist ook mooi omdat je echt wel diep kan gaan. Het lesmateriaal ook heel duidelijk. Ik miste alleen misschien iets meer theorie. Maar dat is misschien meer omdat ik zelf ook wat theoretischer ben ingesteld, wellicht is het juist op deze opleiding niet van toepassing.

Ann Demeulemeester

Energetische massage

Wat is je ervaring?

prachtige, diepgaande cursus. Nadruk ligt niet enkel bij technieken, maar vooral ook bij ervaren, voelen en werken met intenties. Schitterende, rustige en liefdevolle begeleiding. Was een waar genot... prachtige, diepgaande cursus. Nadruk ligt niet enkel bij technieken, maar vooral ook bij ervaren, voelen en werken met intenties. Schitterende, rustige en liefdevolle begeleiding. Was een waar genot om deel te mogen nemen