Pauline Koperdraat

Energetische Massage 1

Wat is je ervaring?

Ik vond het heel fijn dat we alles konden oefenen en ook zelf konden ervaren. Wel had ik het prettiger gevonden om ook wat meer theorie erbij te krijgen. Het is tijdens de training wel verteld,maar... Ik vond het heel fijn dat we alles konden oefenen en ook zelf konden ervaren. Wel had ik het prettiger gevonden om ook wat meer theorie erbij te krijgen. Het is tijdens de training wel verteld,maar dat kon ik nooit allemaal onthouden. Dus ook een stukje theorie in het naslagwerk had nog beter geweest

Charmène

Stilte retraite in Griekenland

Wat is je ervaring?

Een groot geschenk aan mijzelf waarbij woorden de ervaring tekort doen. De overgave, liefde en zorgzaamheid van Toña en Dora, zijn helend op zichzelf. Aan alles is gedacht, waardoor ik echt kon los... Een groot geschenk aan mijzelf waarbij woorden de ervaring tekort doen. De overgave, liefde en zorgzaamheid van Toña en Dora, zijn helend op zichzelf. Aan alles is gedacht, waardoor ik echt kon los laten. Ik voelde mij veilig en gedragen vanuit Toña's kennis én verbonden met haar diepe weten.

Esther

Reiki 2

Wat is je ervaring?

Goede cursus zowel inhoudelijk als hoe het gegeven werd. Voor mij geeft Reiki 2 de verdieping die ik nog nodig had.

Nina van Huizen

Wat is je ervaring?

Ik vond het een hele bijzondere ervaring! Er was een fijne en veilige sfeer en ik ben tot mooie inzichten gekomen.

marianne van der gaag

Reikie 1, voor de tweede keer :)

Wat is je ervaring?

Fantastische ervaring! Rust en ruimte is wat je ervaart als je deze cursus doet, in combinatie met het leren om jezelf en anderen betere, gezondere en fijne energie te geven.

John van ‘t Schip

Wat is je ervaring?

Fijne sfeer… duidelijke instructies en goede praktische hulp bij de verschillende handopleggingen

Myrthe Brinkmeijer

Energetische massage 1

Heel goed

Wanda Webbers

Reiki II

Wat is je ervaring?

Het was een intensieve cursus die beantwoordde aan wat ik er van had verwacht. Nu ik thuis bezig ben met hetgeen ik er heb geleerd blijkt dat ik met behulp van het A-4tje, waarop de Reiki II... Het was een intensieve cursus die beantwoordde aan wat ik er van had verwacht. Nu ik thuis bezig ben met hetgeen ik er heb geleerd blijkt dat ik met behulp van het A-4tje, waarop de Reiki II behandelvormen staan, goed uit de voeten kan.

Danielle van t Schip

Wat is je ervaring?

Tona en Marcelino zijn geweldige wijze duidelijke leraren en prachtige warme lieve humorvolle mensen

Estelle van 't Schip

First Degree of the Usui of Natural healing

Wat is je ervaring?

Hele bijzondere ervaring voor mezelf en ook de groep met wie we het samen mochten doen. Hoe iedereen zich openstelde in hele fijne vertrouwde sfeer. De tools die we hebben geleerd, waar we altijd... Hele bijzondere ervaring voor mezelf en ook de groep met wie we het samen mochten doen. Hoe iedereen zich openstelde in hele fijne vertrouwde sfeer. De tools die we hebben geleerd, waar we altijd naar terug kunnen gaan.