Mary

Eric Bouwer

Een goede cursus

S

Wat is je ervaring?

Verrijkende en kundig verzorgde cursus.

Jill

Wat is je ervaring?

Heel bijzondere ervaring. Er was rust en ruimte voor elk individu, maar ook verbondenheid met de groep. Ik heb een hoop mogen leren. Al tijdens de cursus (en zeker ook daarna) voel ik meer... Heel bijzondere ervaring. Er was rust en ruimte voor elk individu, maar ook verbondenheid met de groep. Ik heb een hoop mogen leren. Al tijdens de cursus (en zeker ook daarna) voel ik meer vrolijkheid, rust en veiligheid in mijzelf. Ik ben zeker van plan Reiki 2 te gaan volgen, maar eerst ga ik aan de slag met alles wat ik nu heb mogen leren en ervaren.

Dinette

Wat is je ervaring?

Mijn deelname aan deze cursus vorige week heb ik als zeer positief ervaren. Ik raakte onder de indruk van Reiki, wat ik zou omschrijven als onvoorwaardelijke van liefde.

De Reikimasters...

De Reikimasters Tona en Karan geven heldere uitleg over wat Reiki inhoud en een eerlijke liefdevolle begeleiding bij het beoefenen van Reiki.

Zij weten welke aanpak nodig is om je weg terug te vinden naar je hart, individueel en samen.
Tijdens de kringsessies heb ik geleerd om op een geaarde manier uitdrukking te geven aan mijn emoties en bij het fysieke deel om met toewijding Reiki te leren ontvangen en te geven.

Ik voelde me gezien, veilig en helemaal welkom; geliefd.
Wat wil je nog meer, een vervolg.

Ik laat een ster open voor nog wat ruimte :-)

Judith Jansen - De Healingcoach

Opleiding tot Reiki Therapeut

Wat is je ervaring?

Ik heb ook zo veel meer geleerd dan alleen reiki behandelingen geven ✨Zo maar even een greep: een behandelvisie- en plan opstellen via het plaatsen van klachten binnen de Oosterse Elementenleer,... Ik heb ook zo veel meer geleerd dan alleen reiki behandelingen geven ✨Zo maar even een greep: een behandelvisie- en plan opstellen via het plaatsen van klachten binnen de Oosterse Elementenleer, hartfocus- en healing, traumarelease, massage; voetreflex, handreflex, lichaam, spirituele coaching.
Hiermee heb ik een rijk kleurenpalet geleerd om in te zetten, om klachten holistisch aan te pakken, waarmee niet alleen klachten verminderen maar ook de oorzaak wordt aangepakt.

Maar wat ik bovenal heb geleerd zoals Toña het mooi formuleerde is:
Zijnkracht; volledig aanwezig zijn, blijven staan wat er ook gebeurd. Voor de klant, wat er ook in iemand speelt, wat zich toont in de ander. Met heel mijn hart. En ook voor mezelf☺️❤️🌸

Ik ben Healing Space en mijn medestudenten diep dankbaar voor jullie liefde, wijsheid, spiegels, jullie zijn. Van h❤️rte beveel ik deze opleiding aan!

Kristel

Eenvoudig gezond

Wat is je ervaring?

Super leerzame cursus! Gezondheid komt in een hele brede zin aan bod… Anna geeft met veel kennis en humor les.

Sacha Verbeek

Reiki Therapeut

Wat is je ervaring?

Onlangs heb ik deelgenomen aan de Reiki Therapeut opleiding, een ervaring die mijn leven op ongelooflijke wijze heeft verrijkt. Naast een schat aan kennis over het lichaam, de Chinese geneeskunde... Onlangs heb ik deelgenomen aan de Reiki Therapeut opleiding, een ervaring die mijn leven op ongelooflijke wijze heeft verrijkt. Naast een schat aan kennis over het lichaam, de Chinese geneeskunde en voeding, biedt deze opleiding ook een diepgaande beoefening van verschillende helingstechnieken. Tijdens de opleiding heb ik geleerd om de liefdevolle energie van Reiki door te kunnen geven om anderen te ondersteunen in hun helingsproces. Het was een transformerende reis die me dichter bij mijn eigen essentie bracht. Het heeft me geholpen om als persoon te groeien en als Reiki Therapeut stevig in mijn eigen kracht te staan. Ik ben ontzettend dankbaar voor de waardevolle ervaring en lessen die ik heb opgedaan. Vol vertrouwen en kracht vervolg ik mijn helende reis en ben ik vastbesloten om anderen te begeleiden op hun pad naar genezing en welzijn.

Ik kan de Reiki Therapeut opleiding ten zeerste aanbevelen aan iedereen die dieper met zichzelf en anderen in verbinding wil staan en zijn helende krachten wil ontwikkelen. Deze liefdevolle reis zal je de rest van je leven met je meedragen.