Monique Appels

Wat is je ervaring?

Bijzonder leerzaam en erg fijne ervaring.

Karin Boerkamp

Reiki 1 cursus

Wat is je ervaring?

Goed! Het was een hele fijne tweedaagse waarbij ik onwijs veel geleerd en ervaren heb. De begeleiding was goed en er was een veilige sfeer.

Inge Reichman

Energetische Massage 1

Wat is je ervaring?

Wat een liefdevolle, leerzame, helende ervaring. Een cadeautje om deze 3 dagen te mogen ervaren. Ontzettend fijne docenten die met volle aandacht en liefde onze groep begeleidden. En heerlijk... Wat een liefdevolle, leerzame, helende ervaring. Een cadeautje om deze 3 dagen te mogen ervaren. Ontzettend fijne docenten die met volle aandacht en liefde onze groep begeleidden. En heerlijk praktisch, direct aan de slag! Dankjulliewel!

Inge Reichman

Energetische massage 1

Zeer positief

Lilian

Reiki therapeuten intensive dag

Wat is je ervaring?

Waanzinnig voor mijn persoonlijke groei als therapeut en de coaching van ToƱa is zo leerzaam. Het samen komen met andere opgeleide therapeuten van Healing Space en elkaars groei te stimuleren.

Babette

Energetische massage level 1

Wat is je ervaring?

Het was een bijzondere ervaring. Veel geleerd in een korte tijd en tegelijkertijd een kwetsbaar persoonlijk proces.

Eveline van der Giessen

Wat is je ervaring?

prachtige ervaring. Heeft me al veel gebracht. De 2 dagen waren inspirerend en bijzonder onder leiding van tona. Met veel aandacht, zorg, ervaring en wijsheid.

Jo

Wat is je ervaring?

Hele, bijzondere, mooie en lieve mensen. Ik ben heel blij dat ik uiteindelijk de stap genomen heb om mij in te schrijven voor Reiki 1. Nu ruim een week later ervaar ik nog steeds de werking. Vandaag... Hele, bijzondere, mooie en lieve mensen. Ik ben heel blij dat ik uiteindelijk de stap genomen heb om mij in te schrijven voor Reiki 1. Nu ruim een week later ervaar ik nog steeds de werking. Vandaag mijn volwasen dochter een Reiki behandeling gegeven, ze vond het heerlijk en werd er heel ontspannen van. En ik? Ik voelde de energie stromen.

Marieke ~ Praktijk Kievitsheuvel

Reiki Therapeut Intensive

Wat is je ervaring?

De RTI dagen zijn voor mij altijd een fijn moment om weer even in de energie van Healing Space en mijn collega therapeuten te stappen. Het is een warm bad, voelt als self-care en is leerzaam... De RTI dagen zijn voor mij altijd een fijn moment om weer even in de energie van Healing Space en mijn collega therapeuten te stappen. Het is een warm bad, voelt als self-care en is leerzaam tegelijkertijd.

Eline

Wat is je ervaring?

Heel positief, bijzonder, waardevol.