Judith Jansen - De Healingcoach

Opleiding tot Reiki Therapeut

Wat is je ervaring?

Ik heb ook zo veel meer geleerd dan alleen reiki behandelingen geven ✨Zo maar even een greep: een behandelvisie- en plan opstellen via het plaatsen van klachten binnen de Oosterse Elementenleer,... Ik heb ook zo veel meer geleerd dan alleen reiki behandelingen geven ✨Zo maar even een greep: een behandelvisie- en plan opstellen via het plaatsen van klachten binnen de Oosterse Elementenleer, hartfocus- en healing, traumarelease, massage; voetreflex, handreflex, lichaam, spirituele coaching.
Hiermee heb ik een rijk kleurenpalet geleerd om in te zetten, om klachten holistisch aan te pakken, waarmee niet alleen klachten verminderen maar ook de oorzaak wordt aangepakt.

Maar wat ik bovenal heb geleerd zoals Toña het mooi formuleerde is:
Zijnkracht; volledig aanwezig zijn, blijven staan wat er ook gebeurd. Voor de klant, wat er ook in iemand speelt, wat zich toont in de ander. Met heel mijn hart. En ook voor mezelf☺️❤️🌸

Ik ben Healing Space en mijn medestudenten diep dankbaar voor jullie liefde, wijsheid, spiegels, jullie zijn. Van h❤️rte beveel ik deze opleiding aan!

Kristel

Eenvoudig gezond

Wat is je ervaring?

Super leerzame cursus! Gezondheid komt in een hele brede zin aan bod… Anna geeft met veel kennis en humor les.

Sacha Verbeek

Wat is je ervaring?

Onlangs heb ik deelgenomen aan de Reiki Therapeut opleiding, een ervaring die mijn leven op ongelooflijke wijze heeft verrijkt. Naast een schat aan kennis over het lichaam, de Chinese geneeskunde... Onlangs heb ik deelgenomen aan de Reiki Therapeut opleiding, een ervaring die mijn leven op ongelooflijke wijze heeft verrijkt. Naast een schat aan kennis over het lichaam, de Chinese geneeskunde en voeding, biedt deze opleiding ook een diepgaande beoefening van verschillende helingstechnieken. Tijdens de opleiding heb ik geleerd om de liefdevolle energie van Reiki door te kunnen geven om anderen te ondersteunen in hun helingsproces. Het was een transformerende reis die me dichter bij mijn eigen essentie bracht. Het heeft me geholpen om als persoon te groeien en als Reiki Therapeut stevig in mijn eigen kracht te staan. Ik ben ontzettend dankbaar voor de waardevolle ervaring en lessen die ik heb opgedaan. Vol vertrouwen en kracht vervolg ik mijn helende reis en ben ik vastbesloten om anderen te begeleiden op hun pad naar genezing en welzijn.

Ik kan de Reiki Therapeut opleiding ten zeerste aanbevelen aan iedereen die dieper met zichzelf en anderen in verbinding wil staan en zijn helende krachten wil ontwikkelen. Deze liefdevolle reis zal je de rest van je leven met je meedragen.

Naomi Jacobs

Wat is je ervaring?

Transformatieve reis, veel inzichten en groei

Alicia

Energetische massage

Wat is je ervaring?

Een prachtige en leerzame ervaring!

Linda Ouwerkerk

Fantastisch

Arne Diemeer

Opleiding tot Reiki Therapeut

Wat is je ervaring?

Zeer positief! Super veel geleerd. Zowel om zelf stevig te staan als therapeut als de vele verschillende technieken die ik kan toepassen bij mijn cliënten. Fijne hechte groep met erg goede... Zeer positief! Super veel geleerd. Zowel om zelf stevig te staan als therapeut als de vele verschillende technieken die ik kan toepassen bij mijn cliënten. Fijne hechte groep met erg goede begeleiding van Tona.

Brenda, de voedingsacademie

Energetische massage cursus basis

Wat is je ervaring?

Professionele aanpak, fijne energie, veel geleerd.

Michele

Reiki therapeut

Tevreden

joyce k

Reiki2

Wat is je ervaring?

het was voor mij een geweldige ervaring rondom waarin ik veel leerde en met wezenlijke delen van mezelf in beweging kwam