Ruud

Uitstekend

Anne Bekebrede - prakijk Stella Regina

Holistisch voedingscoach

Wat is je ervaring?

Zeer uitgebreide opleiding waar je mee verder kan in je carrière. Je nieuwsgierigheid wordt op alle mogelijke manieren aangewakkerd en je bent nooit uitgeleerd.
Anna is een vrijwel...
Anna is een vrijwel onuitputtelijke kennisbron, waardoor je je heel klein maar ook heel erg gemotiveerd kan voelen. Maar dit geeft motivatie om je verder te ontwikkelen.

Eenvoudig Gezon

Wat is je ervaring?

Super interessante cursus! Soms wel heel heftig qua negativiteit over de wereld, maar zeker veel geleerd :)

Marieke (o)

Energetische massage 1

Wat is je ervaring?

Zo, deze ging diep. Het heeft echt heel veel losgemaakt bij me en dankzij deze cursus vallen er allerlei puzzelstukjes eindelijk op hun plek. Prachtig gegeven door Janneke en Lilian, die feilloos... Zo, deze ging diep. Het heeft echt heel veel losgemaakt bij me en dankzij deze cursus vallen er allerlei puzzelstukjes eindelijk op hun plek. Prachtig gegeven door Janneke en Lilian, die feilloos aanvoelden wie wat nodig had.
Wel had de cursus van mij een paar dagen langer mogen duren. Zó veel technieken en je doet alles steeds maar één keer. Ik had het graag meer geïntegreerd door alles meermaals te voelen met mijn handen.

Touch of Essence

Intensive

Wat is je ervaring?

Het was fijn om na de cursussen in mei en oktober 2022 weer te oefenen met gelijkgestemden. Persoonlijk vond ik dat er veel aandacht naar 1 oefening (armen ontwinden) uitging. Hier zijn wij de hele... Het was fijn om na de cursussen in mei en oktober 2022 weer te oefenen met gelijkgestemden. Persoonlijk vond ik dat er veel aandacht naar 1 oefening (armen ontwinden) uitging. Hier zijn wij de hele ochtend mee bezig geweest. Rond 14 uur kwamen we weer samen en hadden we nog 2 uur, waarvan ikzelf 45 min de tijd had om aandacht te besteden aan de onderdelen die ik zelf graag zou willen zien. Omdat het voor mij een tijd geleden was, had ik het wel fijn gevonden om even de handelingen vanuit de basis weer te zien. Dan snap ik dat er weinig ruimte is om er direct dieper op in te gaan. Dat zou dan iets voor de middag zijn. Maar nu heb ik alleen de drukpunten bovenkant rug gezien, armen ontwinden en dus de 45 min die ik aan onderrug heb besteed. Er was 1 docent dus voordat je iets kan vragen ben je ook weer iets verder. Nogmaals, het was een fijne dag maar ik denk dat er ruimte voor verbetering is.

P.Vrouwe

Energetische Massage 1

Wat is je ervaring?

Superfijne cursus, veel geleerd, veilige bedding, topteachers

Karin van den Berg

Eenvoudig gezond

Wat is je ervaring?

Een hele prettige manier van les krijgen , thuis de stof lezen, de webinars en daarna live les!
Anna is een heel fijne docent en het voelde voor mij als een warm bad. Door de manier van lesstof behandelen en de inhoud van de lessen.
Ik ben een wijzer mens geworden.

Tessa Ligthart

Energetische Massage Intense

Wat is je ervaring?

Super goed. Lilian is een geweldige docente en ik heb veel van haar (en de andere docentes) geleerd.

Nathalie Mangnus

Energetische massage

goed

marion v D

Energetische massage

Wat is je ervaring?

Heel goed, fijne uitleg goede sfeer.