Goede service en communicatie naar de klant

Goede kwaliteit producten
Duidelijke communicatie

Loes Halberstadt

Bijzonder vriendelijk. Ik heb de eigenares aan de telefoon gehad 2x. De service is goed, snel en vriendelijk.
Je bent hier als klant nog echt koning. De spullen werden zo snel mogelijk thuis bezorgd. Er zat enige vertraging in omdat er iets niet op voorraad was. Dat werd onmiddelijk voor mij besteld. Nogmaals heel goede service!

Keurige afhandeling

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling was te laat geleverd doch dit werd goed opgepakt en we zijn ook netjes op de hoogte gehouden, zelfs op zondag, top

Goed. Snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Super mooie handdoeken. Fijn groot.

V

Zeer prettig! Toen ik een klein formaat doek bestelde, kreeg ik een mailtje waarin ze. Hechte of ik mij wel realiseerde dat dit een afwijkende maat was? Zeer netjes dus. Ook was het product erg leuk... Zeer prettig! Toen ik een klein formaat doek bestelde, kreeg ik een mailtje waarin ze. Hechte of ik mij wel realiseerde dat dit een afwijkende maat was? Zeer netjes dus. Ook was het product erg leuk verpakt en was er zeer snel kortom prima service, ik zou dit bedrijf anderen ook aanraden.

De foto op de site was heel anders dan de saunakilt die geleverd was. Als ik had geweten dat het deze kleur was had ik m niet besteld.
Wel een snelle levering

Snelle levering. Mooie kwaliteit saunakilt

Plezierig. Klantvriendelijk bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Grietje doet haar best om het bestelde te leveren. Ze checkt zelfs of je wel bestelde wat je wilde.

Ingeborg

Wat een top bedrijf! Mijn pakketje is zoek geraakt bij de post. Een telefoontje naar hamamdoeken.com en ik kreeg dezelfde dag nog een nieuwe opgestuurd.

Beschrijf hier uw ervaring

Ze hebben vertrouwen in de klant en zonder moeilijk doen werdt er een nieuwe hamamdoek opgestuurd.

Charlotte

Prima geregeld allemaal

Beschrijf hier uw ervaring

Ruime keus, goede kwaliteit, snelle verzending en geen onnodig inpak materiaal. Top geregeld.

Erik

Prima kwaliteit , Goede service en Snelle levering .