Vd broek

Netjes en op tijd

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor deze mooie vijf sterren beoordeling. Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat je de omslagdoek op tijd in huis had. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra -... Bedankt voor deze mooie vijf sterren beoordeling. Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat je de omslagdoek op tijd in huis had. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

David

Persoonlijke fijne Service

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snel bereikbaar en prettige nazorg

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo David, dank je wel voor je mooie beoordeling. Wat fijn om terug te krijgen dat je onze service als persoonlijk hebt ervaren. Dat vind ik een heel mooi compliment. Veel plezier van de XL... Hallo David, dank je wel voor je mooie beoordeling. Wat fijn om terug te krijgen dat je onze service als persoonlijk hebt ervaren. Dat vind ik een heel mooi compliment. Veel plezier van de XL hamamdoek van biologisch katoen en wie weet nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Olga

Keurig op tijd verzonden

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Als omslagjurk net te klein. Niet genoeg stof voor een knoopje. Dat vind ik wel jammer. Daarom voor mij geen herhaling.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Olga, wat jammer om te horen dat de pareo hamamdoek net te klein was om deze als omslagdoek te gebruiken. Nu zijn er heel veel manieren om een pareo te knopen. Misschien dat het met een andere... Hoi Olga, wat jammer om te horen dat de pareo hamamdoek net te klein was om deze als omslagdoek te gebruiken. Nu zijn er heel veel manieren om een pareo te knopen. Misschien dat het met een andere manier van knopen wel lukt? In deze video laat ik de verschillende manieren zien hoe je een pareo kunt knopen zien: https://www.instagram.com/p/CfGdwhoD1a9/
Ik hoop dat je er iets aan hebt. Bedankt voor het delen van je waardevolle ervaring. Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Lizzy van Veen

Mooie kwaliteit katoen

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Goede informatie over stand van bestelling

Reactie Hamamdoeken.com:

Lizzy, bedankt voor deze mooie beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent over de manier waarop we je geïnformeerd hebben gehouden over je bestelling. Fijn dat de kwaliteit van de hamam... Lizzy, bedankt voor deze mooie beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent over de manier waarop we je geïnformeerd hebben gehouden over je bestelling. Fijn dat de kwaliteit van de hamam badjas helemaal naar wens is. Is niet het makkelijkste product om online te kopen, een badjas. Fijn om iedere keer weer te ervaren dat het met goede productinformatie, foto's en soms nog wat persoonlijk advies vaak in een keer lukt. Wist je dat we bij veel hamam badjassen ook een bijpassende handdoek of hamamdoek hebben? Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Marnix

Uitstekend

Goede en snelle service

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Marnix, dank voor deze korte maar krachtige feedback :-) Fijn om te horen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Veel plezier van de handdoek en graag nog eens tot ziens! Hartelijke... Hallo Marnix, dank voor deze korte maar krachtige feedback :-) Fijn om te horen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Veel plezier van de handdoek en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Roos

Goed en betrouwbaar bedrijf om bij te bestellen

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Super snelle levering en goede kwaliteit van de poncho. Mijn dochter van 3 is er super blij mee.
Fijn dat je achteraf kunt betalen, zodat je eerst kunt beoordelen of het product naar je zin is.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Roos, wat fijn om te horen dat je dochtertje zo blij is met de strandponcho! Wat zijn ze leuk hé :-) Dank voor het delen van je ervaring en wie weet nog eens tot ziens! Hartelijke groet,... Hallo Roos, wat fijn om te horen dat je dochtertje zo blij is met de strandponcho! Wat zijn ze leuk hé :-) Dank voor het delen van je ervaring en wie weet nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Marita

Mooie hamamdoeken, goede kwaliteit, prima prijs en snelle levering

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Mooie hamamdoeken, goede kwaliteit, prima prijs en snelle levering! Kortom: tevreden!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Marita, fijn om te vernemen dat je tevreden bent de hamamdoek, de poncho's en de prijs/kwaliteitsverhouding. Fijn om te horen dat de levering ook helemaal in orde was. Bedankt voor deze mooie... Hallo Marita, fijn om te vernemen dat je tevreden bent de hamamdoek, de poncho's en de prijs/kwaliteitsverhouding. Fijn om te horen dat de levering ook helemaal in orde was. Bedankt voor deze mooie feedback. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Tommy Wille

Goede service m.b.t. bestelling / verzenden.

Kwaliteit van hamamdoeken.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Tommy, bedankt voor de mooie beoordeling. Mocht u nog tips hebben ter verbetering, laat het dan vooral weten. Fijn om te horen dat de kwaliteit van de hamamdoeken en de verleende service... Hallo Tommy, bedankt voor de mooie beoordeling. Mocht u nog tips hebben ter verbetering, laat het dan vooral weten. Fijn om te horen dat de kwaliteit van de hamamdoeken en de verleende service omtrent het bestellen en verzenden naar wens was. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Cathelijn

Zeer prettige communicatie

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Erg leuk contact en op persoonlijke manier geholpen. Denkt graag mee.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Cathelijn, dank je wel voor je vriendelijke woorden en mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je zo positief bent. Ik hoop dat de hamamdoeken met bedrukking naar wens waren en wens jullie een... Hoi Cathelijn, dank je wel voor je vriendelijke woorden en mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je zo positief bent. Ik hoop dat de hamamdoeken met bedrukking naar wens waren en wens jullie een fantastische trouwdag! Zoals gezegd, mocht je een leuke foto van de hamamdoeken met jullie namen hebben op de grote dag, dan hou ik me van harte aanbevolen. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

wytzia

Was prettig om meteen online reactie te krijgen op mijn vraag

dit vind ik dus onzinnig. waarom 2x iets omschrijven

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Wytzia, fijn dat we je via de chat snel konden helpen. Haha, ja, ik snap dat het als dubbel je mening geven kan overkomen. Bedankt dat je toch de moeite hebt genomen ;-)
Veel plezier van...
Veel plezier van de strand poncho en wie weet nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra