Greenspin

Snelle service, hulpvaardig

Mooi product

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat ik je goed heb kunnen helpen en dat alles naar wens is. Veel plezier van de kleine hammam doek en mocht je er nog eens een nodig hebben, of een maatje... Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat ik je goed heb kunnen helpen en dat alles naar wens is. Veel plezier van de kleine hammam doek en mocht je er nog eens een nodig hebben, of een maatje groter, dan weet je ons te vinden. Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

MATCHT

Mooie producten en snelle levering

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Blij met de hamamdoeken voor ons team. Minpunt dat bij een bestelling van ruim €300,- verzendkosten worden berekend. Dat is niet heel erg klantvriendelijk.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Sylvia, bedankt voor het delen van je ervaring en feedback. Ik snap je opmerking. Hierbij wil ik heel graag opmerken dat wij altijd een gratis verzendmethode aanbieden en klanten altijd de... Hallo Sylvia, bedankt voor het delen van je ervaring en feedback. Ik snap je opmerking. Hierbij wil ik heel graag opmerken dat wij altijd een gratis verzendmethode aanbieden en klanten altijd de mogelijkheid bieden te kiezen voor een andere optie als ze hier de voorkeur aan geven. Wij proberen onze kosten zo laag mogelijk te houden om al onze klanten altijd een zo hoog mogelijke stapelkorting te kunnen bieden, die bij bestellingen van ruim € 300 toch vrij aardig kunnen oplopen. Maar ik neem je opmerking ter harte en zal deze in overweging nemen. Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

PhH

Snelle en punctuele levering

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Voor de verjaardag van mijn kleindochter een hammandoek besteld. Na afronding van de bestelling bedenkt mijn andere kleindochter dat zij er ook èèn wil. Gebeld met de eigenaresse. De bestelling... Voor de verjaardag van mijn kleindochter een hammandoek besteld. Na afronding van de bestelling bedenkt mijn andere kleindochter dat zij er ook èèn wil. Gebeld met de eigenaresse. De bestelling blijkt zonder enig probleem aangepast te kunnen worden. De volgende dag werden beide doeken bij mij bezorgd, zodat ik mijn kleindochters een paar dagen later blij kon maken. Prima service!

Reactie Hamamdoeken.com:

Ach, wat vriendelijk dat u de moeite hebt genomen een review achter te laten. Heel veel dank voor deze mooie woorden en positieve beoordeling. En wat fijn dat ik u zo goed heb kunnen helpen. Ik hoop... Ach, wat vriendelijk dat u de moeite hebt genomen een review achter te laten. Heel veel dank voor deze mooie woorden en positieve beoordeling. En wat fijn dat ik u zo goed heb kunnen helpen. Ik hoop dat uw kleindochters deze en komende zomers nog veel plezier van de hamamdoeken zullen hebben en altijd aan u zullen denken ;-) Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

N. Florie

Ben tevreden nette en snelle levering

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De hamman doek is fijn! Als ik er meer nodig heb bestel ik zeker weer bij deze firma!

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor deze mooie beoordeling en wat fijn om te lezen dat de hamman doek helemaal naar wens is. Heel veel plezier ervan en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje... Bedankt voor deze mooie beoordeling en wat fijn om te lezen dat de hamman doek helemaal naar wens is. Heel veel plezier ervan en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Daphne Bouricius

Goede service!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Geeft direct antwoord en denkt goed mee!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Daphne, bedankt voor je review en het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen met het vinden van goede hammandoeken. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke... Hoi Daphne, bedankt voor je review en het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen met het vinden van goede hammandoeken. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Karel Roelands

Pra service

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Karel, bedankt voor je review! Fijn dat het is gelukt de juiste maat hamam badjas aan je te leveren. Heel veel plezier van de badjas en de hamamdoeken. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke... Hoi Karel, bedankt voor je review! Fijn dat het is gelukt de juiste maat hamam badjas aan je te leveren. Heel veel plezier van de badjas en de hamamdoeken. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Ingrid Auwens

Leuke. Handdoeken n

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snelle levering en aparte handdoeken , die jaren mooi blijven en licht in gewicht zijn om mee te nemen op vakantie!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Ingrid, fijn om te horen dat de handdoeken aan je verwachting voldoen. Super om te horen dat je ze snel binnen had, juist als je ze mee wilt nemen op vakantie erg fijn. Ik hoop dat je er nog... Hoi Ingrid, fijn om te horen dat de handdoeken aan je verwachting voldoen. Super om te horen dat je ze snel binnen had, juist als je ze mee wilt nemen op vakantie erg fijn. Ik hoop dat je er nog vele jaren plezier en gemak mee beleefd. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Martine

Goede service en ik had alles gelukkig op tijd binnen om mee te nemen.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Ik heb de Hamamdoeken cadeau gegeven en het viel erg in de smaak, prachtige kleur en kwaliteit.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Martine, wat leuk om te horen dat de hamamdoeken in de smaak vielen. Fijn dat je het cadeau op tijd binnen had. Niet alleen onze verdienste, maar wel heel fijn! Graag nog eens tot ziens!... Hoi Martine, wat leuk om te horen dat de hamamdoeken in de smaak vielen. Fijn dat je het cadeau op tijd binnen had. Niet alleen onze verdienste, maar wel heel fijn! Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Priscilla van Geldorp

Uitstekende service

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Uitstekende service, persoonlijk contact gehad over de juiste kleur, direct verstuurd, helaas liet de pakketservice te wensen over, dit buiten Hamamdoeken.com om, maar dit is top opgepakt en direct... Uitstekende service, persoonlijk contact gehad over de juiste kleur, direct verstuurd, helaas liet de pakketservice te wensen over, dit buiten Hamamdoeken.com om, maar dit is top opgepakt en direct geregeld. Erg blij met mijn mooie hamamdoeken en de goede en persoonlijke service. Hier kunnen een hoop (web)winkels nog van leren!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Priscilla, dank voor je mooie woorden en complimenten! Fijn dat we het alsnog hebben kunnen oplossen. Hoop dat jullie een mooie vakantie hebben beleefd met de hamamdoeken! Hartelijke groet,... Hi Priscilla, dank voor je mooie woorden en complimenten! Fijn dat we het alsnog hebben kunnen oplossen. Hoop dat jullie een mooie vakantie hebben beleefd met de hamamdoeken! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Patricia den Breejen

Super goed service. Ze sturen je niet zomaar wat op en ze adviseren goed. Zo'n service nog niet eerder tegengekomen bij een online bestelling. De badjas die ik bestelt heb is van goede kwaliteit.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Service uitstekend. Echt een aanrader om hier te kopen.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Patricia, wat een super mooi compliment en geweldig om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van de hamam badjas. De andere voor jezelf hoop ik je z.s.m. te kunnen voorleggen. We... Hallo Patricia, wat een super mooi compliment en geweldig om te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van de hamam badjas. De andere voor jezelf hoop ik je z.s.m. te kunnen voorleggen. We houden contact! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com