Martina

Super snelle levering.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Goede overzichtelijke website, hamamdoek besteld.
Super strandlaken goede kwaliteit raad ik iedereen aan.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Martina, dank je wel voor deze super beoordeling. Wat een mooie complimenten allemaal. Goed om wederom ook een compliment te ontvangen over de werking van de website. Daar hebben we de... Hallo Martina, dank je wel voor deze super beoordeling. Wat een mooie complimenten allemaal. Goed om wederom ook een compliment te ontvangen over de werking van de website. Daar hebben we de afgelopen tijd hard aan gewerkt. Fijn dat dit leidt tot zo'n mooie review. Veel plezier van je hamamdoek. Ik hoop dat je hem deze zomer nog veel kunt gebruiken als strandlaken. Dank je wel voor het delen van je ervaring. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Babet

Snelle levering en mooie korting

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Prachtige aanbieding op mooie kikoys

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Babet, dank je wel voor je mooie woorden. Fijn dat je onze actie waardeert. Het zijn inderdaad topkwaliteit doeken. We hadden mazzel met de aankoop van deze eenmalige partij. Vandaar dat we er... Hallo Babet, dank je wel voor je mooie woorden. Fijn dat je onze actie waardeert. Het zijn inderdaad topkwaliteit doeken. We hadden mazzel met de aankoop van deze eenmalige partij. Vandaar dat we er een leuke actie mee konden doen. Fijn om terug te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Wie weet nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

BLOEMEN

Snelle levering.

Kwalitatieve producten.

Reactie Hamamdoeken.com:

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit van onze producten! Fijn dat u dit met andere klanten deelt. Mooi dat de bestelling snel bezorgd werd. Niet onze verdienste persé, maar... Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit van onze producten! Fijn dat u dit met andere klanten deelt. Mooi dat de bestelling snel bezorgd werd. Niet onze verdienste persé, maar wel altijd fijn om te vernemen. Veel plezier van de hamamdoek en de strandponcho. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Kiekens K

Correct en stipt

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Zeer mooie kwaliteit en kleuren pallet

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor de mooie complimenten en de prachtige beoordeling. Mocht u nog tips hebben waarmee wij een volgende keer de maximale score zouden kunnen verdienen, dan hoor ik het graag. Veel plezier... Bedankt voor de mooie complimenten en de prachtige beoordeling. Mocht u nog tips hebben waarmee wij een volgende keer de maximale score zouden kunnen verdienen, dan hoor ik het graag. Veel plezier van de hammandoeken en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Louise

Goeie ervaring

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Ik had iets niet goed gedaan en ben gebeld en hebben meegedacht enz. Heel fijn

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt Louise, voor deze 5 sterren review, heel blij mee. Fijn dat we je een prettige winkelervaring hebben kunnen bieden voor jouw hamamdoek. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje... Bedankt Louise, voor deze 5 sterren review, heel blij mee. Fijn dat we je een prettige winkelervaring hebben kunnen bieden voor jouw hamamdoek. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Jan

Goede service. Website is duidelijk en bestellen is eenvoudig. Snel geleverd.

Idem

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Jan, wat fijn om ook eens feedback te krijgen over de werking en het bestelproces op de website. Bedankt voor je mooie woorden en super dat onze service naar wens was en het pakket snel in... Hallo Jan, wat fijn om ook eens feedback te krijgen over de werking en het bestelproces op de website. Bedankt voor je mooie woorden en super dat onze service naar wens was en het pakket snel in huis was. Veel plezier van de hammam doeken en wie weet nog eens tot ziens! Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

GF

Bijzonder goed, prettig contact, komt afspraken na

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Neemt uit eigen initiatief contact op over het bestelde.

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om terug te lezen dat u zo positief bent. Veel plezier van de hamam badjas en hamamdoek. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com -... Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om terug te lezen dat u zo positief bent. Veel plezier van de hamam badjas en hamamdoek. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Margriet den Heijer-Sikkema

Niet goed

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

ik was thuis op het tijdstip dat in de mail vermeld werd, zelfs nog voor en na de tijdstippen, er is niet aangebeld, mijn bel doet het
en de hond heeft niet geblaft, hij reageert altijd op de...
en de hond heeft niet geblaft, hij reageert altijd op de bel

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Margriet, ach wat ontzettend jammer om te lezen dat de bezorging van de hammandoek niet is verlopen zoals dat had gemoeten. Ik begrijp dat u gewoon thuis was. Moest u ver om het pakje op te... Hallo Margriet, ach wat ontzettend jammer om te lezen dat de bezorging van de hammandoek niet is verlopen zoals dat had gemoeten. Ik begrijp dat u gewoon thuis was. Moest u ver om het pakje op te halen? Ik zal zeker een klacht bij de vervoerder indienen, want dit hoort zeer zeker niet. Ik hoop dat de hammandoek wel helemaal naar wens is. Misschien nog eens tot een volgende keer, dan hoop ik ook qua bezorging een betere indruk achter te kunnen laten, al blijf ik daarin natuurlijk afhankelijk van de dienstverlening van vervoersbedrijven. In ieder geval bedankt voor het doorgeven, dan kunnen we er nog iets aan proberen te doen. Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Joke

Vlot contact met eigenaar

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De eigenaar heeft ons goed geholpen met het vinden van de juiste badjas

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Joke, wat leuk dat je de moeite hebt genomen je ervaring te delen! Fijn dat we samen goede badjassen hebben kunnen vinden. Bedankt voor je geduld hier en daar en heel veel plezier allebei van de... Hoi Joke, wat leuk dat je de moeite hebt genomen je ervaring te delen! Fijn dat we samen goede badjassen hebben kunnen vinden. Bedankt voor je geduld hier en daar en heel veel plezier allebei van de badjas. Mocht je er nog eens een hamamdoek bij willen, dan weet je me te vinden. Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Straatsma

Uitstekend, snelle verzending.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Meerdere hamamdoeken besteld in verschillende kleuren. Een kleur bleek niet meer beschikbaar. Er werd daarover snel gebeld zodat een andere oplossing mogelijk was en de doeken toch snel en op tijd... Meerdere hamamdoeken besteld in verschillende kleuren. Een kleur bleek niet meer beschikbaar. Er werd daarover snel gebeld zodat een andere oplossing mogelijk was en de doeken toch snel en op tijd konden worden ontvangen.

Reactie Hamamdoeken.com:

Wat fijn om zo'n mooie beoordeling te krijgen, nadat er een hamamdoek niet meer beschikbaar bleek. Mooi dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen en de hamamdoeken op tijd konden bezorgen.... Wat fijn om zo'n mooie beoordeling te krijgen, nadat er een hamamdoek niet meer beschikbaar bleek. Mooi dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen en de hamamdoeken op tijd konden bezorgen. Graag nog een keer tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra