Erwin Hegen

Snelle levering en mooi product!

Alles liep gesmeerd!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Erwin, bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat alles helemaal naar wens is verlopen en dat je blij bent met de hamamdoek die je gekocht hebt! Graag nog eens tot ziens.... Hoi Erwin, bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat alles helemaal naar wens is verlopen en dat je blij bent met de hamamdoek die je gekocht hebt! Graag nog eens tot ziens. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Manuela

Heel positief

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Een hele goede en snelle service. Geweldige hamam doeken. Een aanrader!

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt Manuela, voor je enthousiaste review en aanbeveling. Ben heel benieuwd of je nog een tip hebt waarmee we een volgende keer vijf sterren mee zouden kunnen behalen ;-) Een mooie zomer gewenst... Bedankt Manuela, voor je enthousiaste review en aanbeveling. Ben heel benieuwd of je nog een tip hebt waarmee we een volgende keer vijf sterren mee zouden kunnen behalen ;-) Een mooie zomer gewenst en veel plezier van de hamam doeken. Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

lieve elias

Leuk contact
ik zocht en vond handdoeken die minder plaats nemen in de wasmachine, in de sporttas, in de reistas
en ze zien er ook nog ongelooflijk mooi uit
ik denk dat ik het ideale...
Leuk contact
en ze zien er ook nog ongelooflijk mooi uit
ik denk dat ik het ideale kado vond

heel fijn

Reactie Hamamdoeken.com:

Wauw, dank je wel Lieve, voor deze mooie woorden! Wat fijn dat je zo tevreden bent over het contact met ons en de hamamhanddoeken. Een super cadeau om te geven, aan jezelf of iemand anders ;-) Heel... Wauw, dank je wel Lieve, voor deze mooie woorden! Wat fijn dat je zo tevreden bent over het contact met ons en de hamamhanddoeken. Een super cadeau om te geven, aan jezelf of iemand anders ;-) Heel graag nog eens tot ziens, mocht je er nog een paar bij willen of nog eens een cadeau zoeken. Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Daniel Wilke de Souza

Goede webshop

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snelle levertijd en goede producten

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Daniel, dank je wel voor je mooie woorden en aanbeveling :-) Fijn dat we zo'n positieve indruk hebben kunnen achterlaten. Ik wens je heel veel plezier van de grote saunadoek. Mocht je er nog... Hallo Daniel, dank je wel voor je mooie woorden en aanbeveling :-) Fijn dat we zo'n positieve indruk hebben kunnen achterlaten. Ik wens je heel veel plezier van de grote saunadoek. Mocht je er nog eens een kleinere bij willen, dan weet je ons te vinden. Graag tot ziens! Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Hamamdoeken.com

Prima, nette snelle bezorging. Paste alleen niet in mijn brievenbus

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Past mooi, weet alleen nog niet hoe functioneel het is om te dragen .

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor het delen van deze zeer waardevolle review. Goed om terug te krijgen dat de strand poncho niet door de brievenbus paste. Hier zullen we zeker iets mee doen. Ik hoop dat je er veel... Bedankt voor het delen van deze zeer waardevolle review. Goed om terug te krijgen dat de strand poncho niet door de brievenbus paste. Hier zullen we zeker iets mee doen. Ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd. Mocht je het leuk vinden om ook je ervaring met de strandponcho nog te delen, op onze website www.hamamdoeken.com kun je ook product reviews geven. Zeer waardevol voor ons en andere klanten. Een mooie zomer gewenst en graag nog eens tot ziens! Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Rob

Prima!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Fijne badjas gekocht voor de aanstaande vakantie. Werd weliswaar wat later geleverd dan aangegeven, maar daarover keurig op de hoogte gehouden, dus helemaal prima.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Rob, bedankt voor je mooie review, geduld en positieve woorden. Fijn dat de hamam badjas geheel naar wens is. Heel veel plezier ervan en alvast een hele fijne vakantie gewenst! Graag nog eens... Hallo Rob, bedankt voor je mooie review, geduld en positieve woorden. Fijn dat de hamam badjas geheel naar wens is. Heel veel plezier ervan en alvast een hele fijne vakantie gewenst! Graag nog eens tot ziens (mocht je er nog eens een bijpassende hamamdoek bij willen ;-) Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Ik

Snel en makkelijke website

Snel geleverd

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over het bestelproces in onze webshop. Daar worden we heel blij van. Fijn dat de hamamdoek snel geleverd werd. Veel plezier ervan!... Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over het bestelproces in onze webshop. Daar worden we heel blij van. Fijn dat de hamamdoek snel geleverd werd. Veel plezier ervan! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Leon

Goede communicatie en correcte levering

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Leon, bedankt voor je mooie compliment en fijn om te horen dat met de levering alles goed is verlopen. Mocht je nog verbeterpunten hebben, waarmee wij de volgende keer de maximale score zouden... Hallo Leon, bedankt voor je mooie compliment en fijn om te horen dat met de levering alles goed is verlopen. Mocht je nog verbeterpunten hebben, waarmee wij de volgende keer de maximale score zouden verdienen, dan hou ik me van harte aanbevolen ;-) Veel plezier van de hamandoek en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Yvon

Goede servicegerichte communicatie

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Zowel per mail als telefonisch persoonlijk servicegericht contact, toen er iets niet goed ging met m’n bestelling en betaling, door mijn eigen fout.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Yvon, wauw, wat een mooi compliment, dank je wel! Veel plezier van hamamdoeken en heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

E

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Prima volgens afspraak geleverd.
Doek nog niet gebruikt, maar voelt degelijk en toch soepel en licht.

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor delen van je ervaring. Mocht je tips hebben hoe ik een volgende keer de maximale score zou kunnen behalen, dan hoor ik het heel graag.
Mocht je de hamamdoek inmiddels gebruikt...
Mocht je de hamamdoek inmiddels gebruikt hebben en ook andere klanten willen laten weten wat je ervaring is, op onze website www.hamamdoeken.com kun je ook bij het product een review plaatsen. Vinden wij erg leuk en is voor andere klanten ook heel waardevol. Ik wens je er in ieder geval heel veel plezier van. Graag nog eens tot ziens. Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra