Schriever

Super bedrijf. Denkt mee klantvriendelijk en mooie producten.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Na email contact heeft grietje onze spullen even vast gehouden en daarna alsnog verstuurd. Zodat het in 1 pakje weg kon. En de badjassen zijn heerlijk.

Reactie Hamamdoeken.com:

Wat een geweldige review om het jaar 2022 mee af te sluiten! Bedankt voor de mooie woorden, heel veel plezier van de badjassen en de hamamdoeken, een prachtig 2023 gewenst en graag nog eens tot... Wat een geweldige review om het jaar 2022 mee af te sluiten! Bedankt voor de mooie woorden, heel veel plezier van de badjassen en de hamamdoeken, een prachtig 2023 gewenst en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra | Hamamdoeken.com

Léonie

Fijn te woord gestaan.

Kruizinga

Netjes geholpen, klant vriendelijk en goed advies

Goed advies, aardige verkoopster

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel voor deze mooie review! Fijn dat ik je goed heb kunnen adviseren. Heel veel plezier van de badjas en graag nog eens tot ziens. Hartelijke groet, Grietje Zijsltra | Hamamdoeken.com

Petra

Doordat mijn handdoek naar een vestiging gestuurd was die met vakantie was waardoor ik het niet voor kerst kon halen is mijn handdoek alsnog naar m'n huisadres gestuurd ,

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Heel blij dat ik een kado heb voor de kerst

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Petra, heel erg bedankt voor je mooie review. Blij dat ik je hammandoek alsnog op tijd voor kerst heb kunnen bezorgen. Gelukkig komt het zelden voor dat een servicepunt buiten ons medeweten... Hallo Petra, heel erg bedankt voor je mooie review. Blij dat ik je hammandoek alsnog op tijd voor kerst heb kunnen bezorgen. Gelukkig komt het zelden voor dat een servicepunt buiten ons medeweten gesloten blijkt te zijn. Met name als dit rondom een feestdag is en tijdige bezorging heel belangrijk is ivm het geven van cadeaus is dat natuurlijk heel vervelend. Gelukkig dat je gelijk contact met me opnam en we het alsnog hebben kunnen oplossen. Ik hoop dat het cadeau enthousiast is ontvangen deze kerst. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra | Hamamdoeken.com

Marjan

Wat fijn dat we even konden appen over de maatvoering! Dat heeft me erg geholpen waardoor ik meteen de juiste maat kon bestellen.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Goede service, persoonlijk contact mogelijk en snelle levering. En een fantastische badjas! Mooie kwaliteit en zit heerlijk.

Reactie Hamamdoeken.com:

Marjan, bedankt voor deze hele mooie review! Wat fijn om te horen dat ons appcontact heeft geholpen om de juiste maat te bepalen. Super dat de wafel badjas helemaal naar wens is. Ik wens je er heel... Marjan, bedankt voor deze hele mooie review! Wat fijn om te horen dat ons appcontact heeft geholpen om de juiste maat te bepalen. Super dat de wafel badjas helemaal naar wens is. Ik wens je er heel veel plezier van en heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra | Hamamdoeken.com

Anouk

Super service!!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Heerlijke badjassen voor in de winter maar ook straks in zomer😎 heeel veel keus maar ik kreeg wat ik wilde mooie badjassen voor mij en mijn zoontje! We gebruiken ze dagelijks!!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Anouk, wat fijn om te horen dat de twinning badjassen helemaal naar wens zijn. Ik wens jullie er heel veel plezier van deze winter en komende zomer ;-) Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet,... Hi Anouk, wat fijn om te horen dat de twinning badjassen helemaal naar wens zijn. Ik wens jullie er heel veel plezier van deze winter en komende zomer ;-) Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com | Grietje Zijlstra

Hilde Verdonck

Overzichtelijke website, vlotte levering, mijn hamamdoek is top van kwaliteit en bovendien erg mooi van kleur. Spijtig dat hij bij een bezoekje aan de sauna gestolen werd. Ik heb niet getwijfeld en... Overzichtelijke website, vlotte levering, mijn hamamdoek is top van kwaliteit en bovendien erg mooi van kleur. Spijtig dat hij bij een bezoekje aan de sauna gestolen werd. Ik heb niet getwijfeld en onmiddellijk opnieuw een zelfde exemplaar besteld.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Overzichtelijke website, vlotte levering, mijn hamamdoek is van topkwaliteit.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Hilde, dank je wel voor je mooie review! Wat jammer om te lezen dat de vorige hamamdoek werd gestolen tijdens een bezoek aan de sauna. Je zou kunnen overwegen om je naam erop te laten borduren... Hallo Hilde, dank je wel voor je mooie review! Wat jammer om te lezen dat de vorige hamamdoek werd gestolen tijdens een bezoek aan de sauna. Je zou kunnen overwegen om je naam erop te laten borduren of bedrukken, dan is je hamamdoek voor een ander al een stuk minder aantrekkelijk. Ik hoop dat je van deze hamamdoek langer kunt genieten. Graag nog eens tot ziens, alleen dan hopelijk om een andere reden. Fijne zaterdag en hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Jacqueline Bosboom

Uitstekend

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

duidelijke website, makkelijk bestellen en snelle levering

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Jacqueline, dank je wel voor het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat het bestellen van de gastendoekjes en de kikoy strandtassen makkelijk ging en dat je je bestelling snel in huis... Hallo Jacqueline, dank je wel voor het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat het bestellen van de gastendoekjes en de kikoy strandtassen makkelijk ging en dat je je bestelling snel in huis had. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

M. Visser

Uitstekend

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

prachtige producten - hele fijne persoonlijke service

Reactie Hamamdoeken.com:

Mita, dank je wel voor je mooie woorden! Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben genoten en veel plezier hebben gehad van de hamamdoeken, kikoy, badjassen en de poncho's. Mocht je nog een leuke... Mita, dank je wel voor je mooie woorden! Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben genoten en veel plezier hebben gehad van de hamamdoeken, kikoy, badjassen en de poncho's. Mocht je nog een leuke tip hebben waarmee ik een volgende keer vijf sterren van je krijg, dan hoor ik het heel graag ;-) Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Karel Roelands

Zeer goed

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Mooie website, product komt overeen met foro, vlotte levering

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Karel, dank je wel voor je review! Wat fijn om te horen dat de hamam badjas en de hamamdoeken overeenkwamen met het beeld dat je ervan had middels de foto's op de website. Dat hoor ik natuurlijk... Hoi Karel, dank je wel voor je review! Wat fijn om te horen dat de hamam badjas en de hamamdoeken overeenkwamen met het beeld dat je ervan had middels de foto's op de website. Dat hoor ik natuurlijk graag 😊. Heel veel plezier ervan en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com