M. Visser

Uitstekend

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

prachtige producten - hele fijne persoonlijke service

Reactie Hamamdoeken.com:

Mita, dank je wel voor je mooie woorden! Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben genoten en veel plezier hebben gehad van de hamamdoeken, kikoy, badjassen en de poncho's. Mocht je nog een leuke... Mita, dank je wel voor je mooie woorden! Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben genoten en veel plezier hebben gehad van de hamamdoeken, kikoy, badjassen en de poncho's. Mocht je nog een leuke tip hebben waarmee ik een volgende keer vijf sterren van je krijg, dan hoor ik het heel graag ;-) Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Karel Roelands

Zeer goed

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Mooie website, product komt overeen met foro, vlotte levering

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Karel, dank je wel voor je review! Wat fijn om te horen dat de hamam badjas en de hamamdoeken overeenkwamen met het beeld dat je ervan had middels de foto's op de website. Dat hoor ik natuurlijk... Hoi Karel, dank je wel voor je review! Wat fijn om te horen dat de hamam badjas en de hamamdoeken overeenkwamen met het beeld dat je ervan had middels de foto's op de website. Dat hoor ik natuurlijk graag 😊. Heel veel plezier ervan en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Louise

Zeer goed en vriendelijk

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Toen ik ze moest bellen ivm een vraag waren ze zeer vriendelijk.
Ook de handgeschreven boodschap bij de bestelling was zeer attent.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Louise, dank je wel voor deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je ervaring met ons. Ik wens je heel veel plezier van de hamamdoeken en zie je graag nog eens terug.... Hi Louise, dank je wel voor deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je ervaring met ons. Ik wens je heel veel plezier van de hamamdoeken en zie je graag nog eens terug. Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Loesje Kleijngeld

Super!!!!!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Wat een lieve vrouw is Grietje! Echt superservice!

Reactie Hamamdoeken.com:

Goh Loesje, je laat me blozen :-) Wat een lieve review en wat super fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier van de hammandoeken en heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke... Goh Loesje, je laat me blozen :-) Wat een lieve review en wat super fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier van de hammandoeken en heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Bo

Grietje is fantastisch

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Alleen vind ik de band voor om de badjas iets te kort. Een knoop leggen wordt krap haha

Reactie Hamamdoeken.com:

Hé Bo, wat lief dat je een review voor me hebt geschreven! Ik snap wat je bedoelt met de ceintuur. Jouw badjas was de eerste die gemaakt werd in dit model. Na jouw zeer enthousiaste reactie laat ik... Hé Bo, wat lief dat je een review voor me hebt geschreven! Ik snap wat je bedoelt met de ceintuur. Jouw badjas was de eerste die gemaakt werd in dit model. Na jouw zeer enthousiaste reactie laat ik er zeker nog een paar maken en zal dan ook een langere ceintuur laten maken. Zodra ik die heb, stuur ik hem aan je op. Groetjes Grietje | Hamamdoeken.com

Vanessa

It was very good. The delivery was fast and the products are excellent and exactly as described on the website.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

We love the towels they are great for the gym and the spa.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Vanessa, thanks for your very positive words! So nice to hear that our hammam towels met your expectations. Have fun with the hammam towels and hope to see you again! Kind regards, Grietje... Hi Vanessa, thanks for your very positive words! So nice to hear that our hammam towels met your expectations. Have fun with the hammam towels and hope to see you again! Kind regards, Grietje Zijlstra | Hamamdoeken.com

Maya

Super!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Goede en snelle service, ook een lief persoonlijk kaartje bij de bestelling. Ga zo door!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Maya, dank je wel voor je mooie review én compliment. Fijn, deze feedback :-) Veel plezier van je tuniek en heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra | Hamamdoeken.com

Hofman

Uitstekend!

Geen op of aanmerkingen

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor deze mooie vijfsterren beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent. Veel plezier van je 2 persoons hamamdoek en heel graag nog eens tot ziens. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra |... Bedankt voor deze mooie vijfsterren beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent. Veel plezier van je 2 persoons hamamdoek en heel graag nog eens tot ziens. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra | Hamamdoeken.com

Frieda

Altijd vlug antwoord op vragen, en heel vriendelijk

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Mooie producten, goede prijs-kwamiteit verhouding

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Frieda, bedankt voor je feedback. Super om te lezen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier van de hamamdoeken en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra | Hamamdoeken.com

Lida

Hamamdoek en kikoy prachtig!
Levering vlot en volgens plan. Met persoonlijke aandacht; kwam met handgeschreven berichtje en uitgebreide instructie voor eerste gebruik en wassen.

Top! Zie boven.

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Lida, voor je mooie complimenten! Wat fijn om te lezen dat de bestelling vlot is geleverd en dat je tevreden bent over de manier waarop ik de bestelling heb verstuurd. Heel veel plezier... Dank je wel Lida, voor je mooie complimenten! Wat fijn om te lezen dat de bestelling vlot is geleverd en dat je tevreden bent over de manier waarop ik de bestelling heb verstuurd. Heel veel plezier van zowel de kikoy als de hamamdoek. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra | Hamamdoeken.com