Marianne Iddink

Prima contact via chat i.v.m. de maat en mijn vraag meteen beantwoord. Zending arriveerde sneller dan beloofd! Goed verpakt.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Zeer goed. Ga er zeker opnieuw iets kopen.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Marianne, Fijn dat ik je goed heb kunnen helpen en dat alles naar wens was. Ik hoop dat je met het mooie weer al veel plezier van je strandtuniek hebt gehad. Dat deze sneller dan beloofd... Hallo Marianne, Fijn dat ik je goed heb kunnen helpen en dat alles naar wens was. Ik hoop dat je met het mooie weer al veel plezier van je strandtuniek hebt gehad. Dat deze sneller dan beloofd binnen was is een mooie bonus en die complimenten behoren toe aan Post NL. Leuk om te lezen dat je nog eens terugkomt. Heel graag tot ziens dan! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com 🏖️

TF Schaap

Goed bedrijf, snelle levering

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Zeer mooie producten, erg blij mee

Reactie Hamamdoeken.com:

Wat fijn om te lezen dat de hamamdoek met sterren in de smaak is gevallen en dat je er zo blij mee bent. Bedankt voor het delen van je ervaring. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet,... Wat fijn om te lezen dat de hamamdoek met sterren in de smaak is gevallen en dat je er zo blij mee bent. Bedankt voor het delen van je ervaring. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra 🏖️

iris

Goede site, goede prijzen, snelle verzending!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Goede kwaliteit hamamdoeken voor een goede prijs! ik zou het zeker aanbevelen aan anderen. Kon niet beter wat mij betreft. :)

Reactie Hamamdoeken.com:

Wauw Iris, wat een mooie complimenten! Super leuk om te horen natuurlijk 😊 Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje - Hamamdoeken.com 🏖️

Chris de Renet

Zeer vriendelijk en hulpvaardig

Aangename ervaring

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Chris, bedankt voor het invullen van de review. Dat is heel waardevol voor mij. Fijn om te lezen dat je zo positief bent. Mocht je nog een tip hebben, waarmee ik een volgende keer de maximale... Hallo Chris, bedankt voor het invullen van de review. Dat is heel waardevol voor mij. Fijn om te lezen dat je zo positief bent. Mocht je nog een tip hebben, waarmee ik een volgende keer de maximale score zou verdienen, dan hoor ik het natuurlijk graag :-) Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Petra

Duidelijke website

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De communicatie is erg goed met dit bedrijf en de handdoeken waren er snel. De Hamamhanddoeken zijn mooi en super licht.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Petra, wat leuk om terug te lezen dat je zo positief bent over de website en de hamamhanddoeken. Bedankt voor het delen van je ervaring. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje... Hi Petra, wat leuk om terug te lezen dat je zo positief bent over de website en de hamamhanddoeken. Bedankt voor het delen van je ervaring. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Anneke Joosten

Klantvriendelijk, reageert direct op een gestelde vraag.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Goede producten, blijven ook na het wassen goed. Grote voorraad, goede keuzes zijn mogelijk. Ruilen is ook geen probleem

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Anneke, bedankt voor je positieve review en mooie woorden. Leuk voor mij om te horen en waardevol voor andere klanten. Veel plezier van de hamamdoeken en de roundie en graag nog weer eens tot... Hallo Anneke, bedankt voor je positieve review en mooie woorden. Leuk voor mij om te horen en waardevol voor andere klanten. Veel plezier van de hamamdoeken en de roundie en graag nog weer eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

peter

Een heel fijne ervaring met dit bedrijf

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

snelle service, ook na retourneren

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Peter, dank je wel voor je mooie beoordeling! Super fijn om te horen dat we zo'n positieve indruk op je hebben gemaakt. Veel plezier van de hamamdoeken en de hamam badjas. Graag nog eens tot... Hallo Peter, dank je wel voor je mooie beoordeling! Super fijn om te horen dat we zo'n positieve indruk op je hebben gemaakt. Veel plezier van de hamamdoeken en de hamam badjas. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Florus

Snel en met een glimlach

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Na prima aanbeveling via de chat kwam de badjas keurig optijd binnen en de kwaliteit is voortreffelijk. Een persoonlijke boodschap van Grietje maakt de aankoop compleet. Een pareltje onder de... Na prima aanbeveling via de chat kwam de badjas keurig optijd binnen en de kwaliteit is voortreffelijk. Een persoonlijke boodschap van Grietje maakt de aankoop compleet. Een pareltje onder de webwinkels.

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Florus, voor dit prachtig mooie compliment, echt! Super om te horen dat de hamam badjas op tijd binnen was en dat deze helemaal naar wens is. Fijn dat ik je goed heb kunnen helpen. Heel... Dank je wel Florus, voor dit prachtig mooie compliment, echt! Super om te horen dat de hamam badjas op tijd binnen was en dat deze helemaal naar wens is. Fijn dat ik je goed heb kunnen helpen. Heel veel plezier van de badjas en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Bente

Uitstekend

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Vlot bezorgd en alles goed verzorgd!

Reactie Hamamdoeken.com:

Bente, dank je wel voor je mooie review. Fijn dat de strandcape vlot bezorgd werd, helemaal met dit mooie weer en leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier van de poncho en graag nog... Bente, dank je wel voor je mooie review. Fijn dat de strandcape vlot bezorgd werd, helemaal met dit mooie weer en leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier van de poncho en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Irene Wiering

Snelle levering helaas verkeerde product

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Had een tiedye beach jurk gekocht die op alle afbeeldingen alleen aan de onderrand was gekleurd. Echter ontving ik een geheel getiedyede jurk dus helemaal gekleurd. Dat vind ik minder speciaal dus... Had een tiedye beach jurk gekocht die op alle afbeeldingen alleen aan de onderrand was gekleurd. Echter ontving ik een geheel getiedyede jurk dus helemaal gekleurd. Dat vind ik minder speciaal dus retour gestuurd.

Hallo Irene,
Hallo Irene,
Ach, ik begrijp uit deze review dat je helemaal de verkeerde strandtuniek hebt ontvangen. Sorry, dat had ik niet zo begrepen, want dan had ik gelijk wel gereageerd. De dip dye met alleen de onderkant gekleurd heb ik nog wel liggen. Zou je die alsnog willen hebben? Laat maar weten, dan maak ik het gelijk voor je in orde. Sorry voor mijn fout, ik was mij er niet van bewust. Dus bedankt dat je dit alsnog onder mijn aandacht brengt. Ik hoor graag of je de dip dye alsnog wenst te ontvangen. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com