Arno

Mooie hamamdoeken gekocht met een goede beschrijving hoe deze te behandelen. Tevens een snelle levering

Vonk Bindels

Is goed

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Alles netjes op tijd van de bestelling.

Jochem

Uitstekend

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Ze reageren snel en zijn heel behulzaam, ook is de kwaliteit van het product naar wens.

Sjarai

Fijne website en snelle levering. Alleen jammer dat pakket naar een afhaalpunt word gestuurd.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Ik heb een badjas besteld bij jullie. Als opmerking erbij geplaatst dat ik een maatvoering miste op de site. Later op de avond kreeg ik een persoonlijke mail, met de maatvoeringen. Goede... Ik heb een badjas besteld bij jullie. Als opmerking erbij geplaatst dat ik een maatvoering miste op de site. Later op de avond kreeg ik een persoonlijke mail, met de maatvoeringen. Goede communicatie. Ben erg benieuwd naar mijn eerste hammam badjas gebruik.

Peter

Heldere communicatie over product, doch bij de bestelde badjas met capuchon zeegroen gestreept zitten de lusjes voor de ceintuur bijna onder de oksels i.p.v. op heuphoogte...

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Pakketje zou vrijdagmiddag rond 17 uur bij afhaalpunt worden bezorgd, doch er werd nadrukkelijk aangegeven dat ik nog niet moest komen en eerst de definitieve bevestiging van aankomst moest... Pakketje zou vrijdagmiddag rond 17 uur bij afhaalpunt worden bezorgd, doch er werd nadrukkelijk aangegeven dat ik nog niet moest komen en eerst de definitieve bevestiging van aankomst moest afwachten. Niets meer vernomen, dus volgende middag zelf gebeld: lag gewoon klaar...

Rinske

Levering binnen 3 werkdagen binnen.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Hammamdoek prima kwaliteit, beter dan verwacht ?

Marleen Blondeel

Grietje doet dat fantastisch! Ze geeft snel antwoord en is heel vriendelijk en persoonlijk in haar communicatie. Top!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Ik kocht bamboebadjassen met borduursel. Fantastische kwaliteit en inderdaad heerlijk zacht zoals beloofd.

Sjors

Bedrijf levert goed en snel

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Men informeerde ons met de vraag of wij wel de goede doek hadden besteld en dat klopte dus complimenten voor het initiatief ?

Boven verwachting

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snelle levering, een attent kaartje met instructies om de doek en badjas mooi te houden en ontzettend mooie producten. Zo mooi en van deze uitstekende kwaliteit (zacht, soepel, sterk en licht) had... Snelle levering, een attent kaartje met instructies om de doek en badjas mooi te houden en ontzettend mooie producten. Zo mooi en van deze uitstekende kwaliteit (zacht, soepel, sterk en licht) had ik niet verwacht en we zijn er erg blij mee.

Margreet Batenburg

Prima, heel tevreden

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

snelle levering, de hammandoer is precies zoals verwacht