hamamdoeken

Levering oke

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

levering oke, helaas daarna ongewenste spam van deze site.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.
Wat vervelend dat u mails die wij u gestuurd hebben als spam heeft ervaren. Normaliter ontvangt u enkel een order- en verzendbevestiging van ons. Na levering ontvangt u nog een verzoek om een review te geven + een herinnering indien de 1e keer niets is ingevuld.
Van DPD (indien gekozen voor deze verzendmethode) ontvangt u een SMS of mail zodra uw pakketje klaarligt bij de DPD parcelshop + een herinnering indien het pakje nog niet is opgehaald. Nieuwsbrieven hebben wij kortgeleden niet verstuurd en die ontvangt u ook alleen maar indien u hier zelf uitdrukkelijk toestemming voor heeft gegeven. Klanten die een winkelwagentje 'achterlaten' in de webshop ontvangen naar aanleiding daarvan soms ook een mail, maar ik kan niet terugvinden of dit bij u is gebeurd.
Wij proberen ons mailverkeer te beperken tot een minimum, waarbij het goed op de hoogte houden van onze klanten over de status van hun geplaatste bestellingen ons hoofddoel is. Ik vind het dan ook jammer te vernemen dat u dit anders hebt ervaren. Wij zullen uw bevindingen zeker gebruiken om onze communicatie te evalueren en daar waar mogelijk te verbeteren. Nogmaals dank voor uw feedback.

Score voor Hamamdoeken.com: 1/5
Beveel je dit bedrijf aan? Nee
Aangekocht product: hamamdoek