Renee

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Goed contact met klantenservice, snelle levering, website kan beter.

Goed contact met klantenservice, snelle levering, website kan beter.

Helaas werden de 4 producten los ingepakt zonder eigen beschermfolie of papier, het zijn 4 kadootjes .... dus die moet ik nu zelf los inpakken om tegen vuil te beschermen.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo, dank u wel voor het geven van uw review. Fijn dat u het contact met ons en de levering als positief hebt ervaren. U geeft aan dat de website beter had gekund. Ik hoor graag welke... Hallo, dank u wel voor het geven van uw review. Fijn dat u het contact met ons en de levering als positief hebt ervaren. U geeft aan dat de website beter had gekund. Ik hoor graag welke verbeteringen u graag zou zien. Niet alle hamamdoeken worden in folie aan ons geleverd. Vanuit milieuaspect proberen wij zoveel mogelijk te besparen op het gebruik van plastic. Misschien een idee om een volgende keer even aan te geven dat het cadeautjes zijn en dat u er graag plastic omheen wilt. Dat valt altijd wel te regelen. Ik hoop dat de cadeaus in de smaak zijn gevallen en zie u graag nog eens terug in onze webshop. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Jannie

Overzichtelijke site, ruime keus, snelle behandeling.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Producten voldoen aan de beschrijving. Mooie hamamdoeken! Beschrijving product en wasvoorschriften zijn bijgeleverd.
Als cadeau gegeven, met enthousiasme ontvangen.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Jannie, fijn dat de hamamdoeken in de smaak zijn gevallen en dat ze aan de verwachting voldeden. Dank je wel voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! Hartelijke groet, Grietje -... Hoi Jannie, fijn dat de hamamdoeken in de smaak zijn gevallen en dat ze aan de verwachting voldeden. Dank je wel voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! Hartelijke groet, Grietje - Hamamdoeken.com

Hamamdoeken.com

Goed, snel en professioneel geholpen.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Toen er een probleem met de levering was werd ik gelijk snel geholpen en is het meteen goed opgelost.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo, wat fijn om te horen dat je onze service als positief hebt ervaren! Dank je wel voor deze mooie review en we wensen je nog veel plezier van je hamamdoek. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra -... Hallo, wat fijn om te horen dat je onze service als positief hebt ervaren! Dank je wel voor deze mooie review en we wensen je nog veel plezier van je hamamdoek. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Particulier

Uitstekend

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Aankoop cadeau: zeer goede product beschrijving en foto's. Zeer goed bereikbaar. Zeer servicegericht. Persoonlijk, vriendelijk en meedenkend. Snelle levering op aangepast afhaalpunt.

Reactie Hamamdoeken.com:

Wauw, dank je wel voor deze hele mooie beoordeling. Fijn om te horen dat de productbeschrijving en foto's van onze hamamdoeken als zeer goed worden aangeduid! Ook leuk om te horen dat je onze... Wauw, dank je wel voor deze hele mooie beoordeling. Fijn om te horen dat de productbeschrijving en foto's van onze hamamdoeken als zeer goed worden aangeduid! Ook leuk om te horen dat je onze service zo positief hebt ervaren, daar doen we het graag voor, zo'n mooi compliment :-) Heel graag nog eens tot ziens, mocht je nog eens een cadeau nodig hebben of een hamamdoek voor jezelf zoeken. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Irina Taekema

Plezierig, klantgericht, zorgvuldig

Mooie producten, efficiënte afhandeling

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Irina, sorry voor de late reactie. Ik was de beoordelingen aan het doorbladeren :-) en zag ook die van u. Dank u wel voor de mooie complimenten. Mocht u nog tips hebben waarmee we een volgende... Hallo Irina, sorry voor de late reactie. Ik was de beoordelingen aan het doorbladeren :-) en zag ook die van u. Dank u wel voor de mooie complimenten. Mocht u nog tips hebben waarmee we een volgende keer vijf sterren ipv vier zouden kunnen verdienen, dan hou ik me van harte aanbevolen. Heel veel plezier van de kleine hamamdoeken en heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Willy

Top!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snelle en goede service. Mooi verpakt en heerlijk als brievenbus-post!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Willy, bedankt de mooie woorden. Het lukt door de drukte helaas niet altijd om gelijk op een review te antwoorden, maar ik wil u toch nog graag even bedanken voor de mooie woorden. Fijn dat u... Hallo Willy, bedankt de mooie woorden. Het lukt door de drukte helaas niet altijd om gelijk op een review te antwoorden, maar ik wil u toch nog graag even bedanken voor de mooie woorden. Fijn dat u de aankoop van Solutions Supreme Direct Eye-Lift bij ons zo positief hebt ervaren. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Stefan

Zeer goede service en prettig

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De bestelling was snel en de service was zeer goed ook na een verkeerde maat van ons uit na telefoisch contact was de nieuwe bestelling zo binnen

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Stefan, dank je wel voor deze mooie review! Fijn dat we de juiste maat badjas alsnog snel bij je hebben kunnen bezorgen. Mocht je nog suggesties hebben hoe we de volgende keer de maximale... Hallo Stefan, dank je wel voor deze mooie review! Fijn dat we de juiste maat badjas alsnog snel bij je hebben kunnen bezorgen. Mocht je nog suggesties hebben hoe we de volgende keer de maximale score zouden kunnen behalen qua review, dan hoor ik het graag :-) Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Klein Beekman

Top! Voldoet aan de beschrijving en een snelle levertijden

Dikke prima

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo, bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om terug te lezen dat de beschrijving van de dekentjes overeen kwam met uw verwachting. Niet persé onze verdienste, maar fijn dat de plaids snel bij... Hallo, bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om terug te lezen dat de beschrijving van de dekentjes overeen kwam met uw verwachting. Niet persé onze verdienste, maar fijn dat de plaids snel bij u bezorgd werden. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

evelyne

Vlotte levering

mooie kwaliteit hammandoeken

Strookje

Mooie producten voor een interessante prijs en vlot geleverd

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Mooie grote hamamdoek in mooie kleur