Bregje Van paassen

Heel goed! Super snelle service..

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Al eerder een strandtuniek van jullie gehad en ineens vlak voor vakantie was hij kwijt! Even contact gehad en super snel kreeg ik er een toegezonden net op tijd voor vertrek..

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Bregje, ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad. Wat vriendelijk van je dat je na je vakantie nog de moeite neemt een review te geven. Bedankt voor het mooie cijfer en de complimenten. Ik... Hoi Bregje, ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad. Wat vriendelijk van je dat je na je vakantie nog de moeite neemt een review te geven. Bedankt voor het mooie cijfer en de complimenten. Ik hoop dat we een mooie zomer krijgen zodat je de strandtuniek nog veel kunt dragen. Graag nog eens tot ziens, mocht je bijvoorbeeld nog eens een hamamdoek nodig hebben ;-) Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Van hall

Geweldig

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Goed advies, begreep het probleem kwam snel met een oplossing.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo meneer Van Hall, wat attent dat u de moeite heeft genomen een review achter te laten. Dat waardeer ik zeer. Ik hoop dat de hamamdoeken allemaal in de smaak zijn gevallen. Mocht u er weer eens... Hallo meneer Van Hall, wat attent dat u de moeite heeft genomen een review achter te laten. Dat waardeer ik zeer. Ik hoop dat de hamamdoeken allemaal in de smaak zijn gevallen. Mocht u er weer eens eentje cadeau willen geven, mail me gerust. Ik help u graag. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Nanny

Super webshop

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Was heel prettig om hier iets te kopen. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel hier! Artikelen zien er erg mooi uit. Verzending verzorgd. Kortom, kom hier zeker terug.

Reactie Hamamdoeken.com:

Nanny, bedankt voor de mooie complimenten, hier doen we het allemaal voor! Heel veel plezier van de hamamdoek én de kikoy en ik zou het leuk vinden je weer eens terug te "zien" ;-) in de... Nanny, bedankt voor de mooie complimenten, hier doen we het allemaal voor! Heel veel plezier van de hamamdoek én de kikoy en ik zou het leuk vinden je weer eens terug te "zien" ;-) in de webshop. Mooie zomer gewenst! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Amy

Perfect!

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snelle levering, product is van goede kwaliteit. Een echte aanrader!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Amy, wat leuk om te horen dat je zo positief bent over onze poncho, wat zijn ze leuk hé :-) Heel veel plezier ervan, of het nu komende zomer is of in de sauna. Mocht je er nog eens een hamamdoek... Hoi Amy, wat leuk om te horen dat je zo positief bent over onze poncho, wat zijn ze leuk hé :-) Heel veel plezier ervan, of het nu komende zomer is of in de sauna. Mocht je er nog eens een hamamdoek bij willen, dan weet je ons te vinden. Graag tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Lotte

Prima ervaring!

Snelle service, mailcontact.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Lotte, veel plezier van je hamam doeken en bedankt voor delen van je beoordeling aangaande het contact met onze webshop. Fijn om te horen dat je zo positief bent. Graag nog eens tot ziens!... Hallo Lotte, veel plezier van je hamam doeken en bedankt voor delen van je beoordeling aangaande het contact met onze webshop. Fijn om te horen dat je zo positief bent. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Hamamdoeken.com - Grietje Zijlstra

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Bezorging + product zijn goed.

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel voor deze mooie vijf sterren beoordeling. Heel veel plezier van uw aankoop!
Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Wilma

Prima bestelling, snel ontvangen, goeie ervaring mee

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Ottomania hamamhanddoeken zijn fantastisch voor sauna en vakantie.
Heerlijke handdoeken, nu ook eentje voor kado besteld voor onze dochter.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Roos, beetje late reactie, maar zo'n mooie review daar wil ik je toch nog even voor bedanken. Wat zijn ze fijn hé, die Ottomania hamamdoeken. En wat leuk dat je er nu ook een kado hebt gedaan... Hoi Roos, beetje late reactie, maar zo'n mooie review daar wil ik je toch nog even voor bedanken. Wat zijn ze fijn hé, die Ottomania hamamdoeken. En wat leuk dat je er nu ook een kado hebt gedaan aan je dochter. Ik hoop dat ze er veel plezier van heeft. Mocht je nog eens een kado nodig hebben, dan weet je ons te vinden. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Dianne

Een klantvriendelijke en betrouwbare online web winkel.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Ik had een hamamdoek met badstof besteld, maar die bleek onder de bruine vlekjes te zitten. Ik kreeg vervolgens gelijk een ander toegestuurd.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Dianne, wat fijn dat je jouw ervaring in deze review deelt en dat je jouw aankoop bij ons als zo positief hebt ervaren. Bedankt voor deze mooie woorden en fijn dat we het goed op hebben kunnen... Hoi Dianne, wat fijn dat je jouw ervaring in deze review deelt en dat je jouw aankoop bij ons als zo positief hebt ervaren. Bedankt voor deze mooie woorden en fijn dat we het goed op hebben kunnen lossen. Heel graag nog eens tot ziens en veel plezier van de hamamdoek met badstof! Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Patrick Veys

Alles prima naar wens, correct.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Alleen jammer van de trage levering door DPD.
4,dagen blijven hangen in Utrecht

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Patrick, dank u wel dat u ondanks de vertraging bij DPD uw ervaring met ons als positief beoordeeld. Over het algemeen wordt er heel vlot (uit)geleverd, maar soms loopt de bezorging vertraging... Hallo Patrick, dank u wel dat u ondanks de vertraging bij DPD uw ervaring met ons als positief beoordeeld. Over het algemeen wordt er heel vlot (uit)geleverd, maar soms loopt de bezorging vertraging op. Wij monitoren dit continue en proberen ook in het bestelproces zo transparant mogelijk te zijn in de levertijden/verwachting. Veel plezier van de hamamdoeken en wie weet nog eens tot ziens. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com

Monique

Attente medewerkster

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Ik bestelde 3 dunne hamamdoejen van 100x50 cm. De medewerkster mailde me of ik zeker wist dat ik deze doeken wilde kopen omdat ze blujkbaar vaak geretourneerd werden omdat ze zo dun en klein waren.... Ik bestelde 3 dunne hamamdoejen van 100x50 cm. De medewerkster mailde me of ik zeker wist dat ik deze doeken wilde kopen omdat ze blujkbaar vaak geretourneerd werden omdat ze zo dun en klein waren. Ik legde het haar uit en ze begreep meteen mijn keuze Heel attent!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Monique, wat fijn om te lezen dat je onze maat check als zo positief hebt ervaren! We prijzen ons zeer gelukkig met heel weinig retouren, maar als er al eens iets retour kwam in het verleden... Hallo Monique, wat fijn om te lezen dat je onze maat check als zo positief hebt ervaren! We prijzen ons zeer gelukkig met heel weinig retouren, maar als er al eens iets retour kwam in het verleden viel het ons op dat dit relatief gezien vaker de kleine hamam handdoek was. Vandaar dat we dit sindsdien zijn gaan checken. Met als positief gevolg dat ze eigenlijk nooit meer retour komen. Dus klant tevreden en wij ook blij, want iets retour ontvangen is nooit leuk, al kan het natuurlijk een keer gebeuren. Veel plezier van de hamamdoekjes en mocht je er nog eens een paar nodig hebben of ze willen combineren met een grote hamamdoek dan weet je ons te vinden. Hartelijke groet, Grietje Zijlstra - Hamamdoeken.com