hallo,

Kwaliteit van facturatie
Kwaliteit van telecomdiensten
Kwaliteit van het advies

Gabriel Rybier, adviseur

Het advies en ondersteuning voor dat de bestellingf gedaan is was zeer goed. Nadat het nieuwe telefoon geleverd is begonnen de problemen ( zie hieronder)

De Support was erg goed

Kut

Sterke punten hallo,

waar moet ik beginnen maak waar wat je belooft

Waardeloos

afspraken nakomen

Texelduinen

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Ik ben netjes en goed geholpen

Sterke punten hallo,

Prettige, deskundige medewerkers. Wordt van A tot Z geholpen totdat alles naar wens is.

Top

Sterke punten hallo,

Bij de fax-service vooraf duidelijk maken dat er nog kosten zijn voor een telefoonnummer.

Patrick Kok

Op zoek naar een partij welke een oplossing had voor onze telefonie behoefte kwamen wij Tritel tegen! Zijn konden ons een oplossing voor meerdere vestigingen, storingsdiensten en intercoms aanbieden... Op zoek naar een partij welke een oplossing had voor onze telefonie behoefte kwamen wij Tritel tegen! Zijn konden ons een oplossing voor meerdere vestigingen, storingsdiensten en intercoms aanbieden waarbij onze bereikbaarheid super geregeld was. Na wat opstartproblemen functioneert het systeem inmiddels compleet zoals wij voor ogen hadden, het is volledig instelbaar en comform onze wens in te stellen.

Sterke punten hallo,

De energie die er in wordt gestoken om telefonie volledig naar wens en dus op maat mogelijk te maken is echt top!

Convect Beheer BV

Prima bedrijf, maar de communicatie blijft een punt.

Tot op heden prima.

Scherpe tarieven

Quality Control Systems

Salesproces moeizaam, oplevering en inrichting goed.

Sterke punten hallo,

Tijdens het salesproces de klant veel meer meenemen in het proces en de stappen die volgen en wat hierin wordt verwacht van de klant en wat jullie doen. Na een intake met Jos en Luc zag ik in de... Tijdens het salesproces de klant veel meer meenemen in het proces en de stappen die volgen en wat hierin wordt verwacht van de klant en wat jullie doen. Na een intake met Jos en Luc zag ik in de offerte als leek hiervan niets terug van het proces, alleen aantal gebruikers en nummers. Uiteindelijk is er nog steeds een wens die wel is toegezegd maar kennelijk toch niet kan, dat voelt niet goed.

Goede ervaring

Sterke punten hallo,

Ik had de omzetting van het traditionele vaste nummer naar een VoIP telefoon met daarbij de omzetting van de mobiele telefoons naar Fieber besteld. Men was vergeten de mobiele nummers om te zetten,... Ik had de omzetting van het traditionele vaste nummer naar een VoIP telefoon met daarbij de omzetting van de mobiele telefoons naar Fieber besteld. Men was vergeten de mobiele nummers om te zetten, daar heb ik later om verzocht. Het is beter de aanvragen goed door te nemen en uit te voeren.