hallo,

Kwaliteit van facturatie
Kwaliteit van telecomdiensten
Kwaliteit van het advies

Emiel

Jaren tevreden klant! Zins de uitbreiding van mijn bedrijfsvoering, samen met sales een nieuw toekomstig plan opgetuigd. Het zag er allemaal veelbelovend uit. Maar helaas.... de opvolgingen van... Jaren tevreden klant! Zins de uitbreiding van mijn bedrijfsvoering, samen met sales een nieuw toekomstig plan opgetuigd. Het zag er allemaal veelbelovend uit. Maar helaas.... de opvolgingen van Support en Infra schieten hierin tekort... Er gebeurt niet veel meer, krijg moeilijk antwoord. Wacht nu al maanden geduldig op de oplevering, terwijl de eerste facturen al de deur uit zijn gegaan.Voor grote oplossingen kunt u beter even verder zoeken.

Apptimize

Wij zijn inmiddels een aantal jaren klant en zijn altijd met grote tevredenheid geholpen. Zowel bij het meedenken over de juiste oplossing als het korte tijd uitvoeren van onze wensen zijn hierbij... Wij zijn inmiddels een aantal jaren klant en zijn altijd met grote tevredenheid geholpen. Zowel bij het meedenken over de juiste oplossing als het korte tijd uitvoeren van onze wensen zijn hierbij opvallend.

Flexibel- Denken mee- Spcialistisch

Sterk Werk Communicatie groep

Tritel heeft in een korte periode alle vaste en mobiele telefonie overgenomen, waarbij de vaste telefonie is overgegaan op de VOIP. Alle wensen werden door de accountmanager in kaart gebracht en... Tritel heeft in een korte periode alle vaste en mobiele telefonie overgenomen, waarbij de vaste telefonie is overgegaan op de VOIP. Alle wensen werden door de accountmanager in kaart gebracht en deze zijn naar tevredenheid ingeregeld. Van de overgang hebben wij niks gemerkt. Ook de nazorg van Tritel is zeer uitstekend te noemen.

Sterke punten hallo,

Tritel is transparant, betrouwbaar, dienstverlening en producten zijn aan te bevelen.

In zowel de startperiode van mijn VOIP bij Fieber als nu in de startperiode van de vast/mobiel integratie ging er nogal wat fout bij Fieber en waren er de nodige problemen. Als alle problemen dan... In zowel de startperiode van mijn VOIP bij Fieber als nu in de startperiode van de vast/mobiel integratie ging er nogal wat fout bij Fieber en waren er de nodige problemen. Als alle problemen dan zijn opgelost dan is het ook wel stabiel goed is mijn ervaring met VOIP, dus dat hoop ik van het mobiele abonnement en de vast/mobiel integratie ook.

Sterke punten hallo,

Medewerkers zijn heel vriendelijk en reageren snel.

Heel goed geholpen. Professioneel bedrijf

Sterke punten hallo,

Verstand van zaken, meedenken.

Jeroen A

In de zoektocht naar een goede hosted voip provider kwam ik terecht bij Fieber. Na telefonisch goed te woord te zijn gestaan en een snelle informatie per te hebben ontvangen heb ik via de Fieber... In de zoektocht naar een goede hosted voip provider kwam ik terecht bij Fieber. Na telefonisch goed te woord te zijn gestaan en een snelle informatie per te hebben ontvangen heb ik via de Fieber website een bestelling geplaatst.Bij de bestelling van het product ging iets echter niet helemaal goed. Ik kreeg geen enkele terugkoppeling betreft de status van het product. Ook telefonisch kon ik geen enkele informatie krijgen. Gelukkig is dit later rechtgezet en ben ik alsnog heel netjes geholpen en is alles administratief ook recht gezet. Ook het telefonisch contact over het instellen van de centrale was heel prettig en informatief

Friso: Welzijn Stede Broec

Goede ervaringen met Tritel. Sinds kort een nieuw telefoniesysteem hosted voip.

Sterke punten hallo,

Persoonlijke aandacht. Oplossing op maat.
Houden aan afspraken. Goede afhandeling van problemen.

Heel goed advies en persoonlijk contact. Direct diensten kunnen regelen en migratie vanaf de oude provider in gang gezet.

Snelle levering diensten

Whello

We hebben voor ons kantoor het 3CX telefoonsysteem afgenomen. Tritel heeft ons goed geholpen met het gehele proces. Alle uitleg en communicatie was helder en werd goed opgevolgd.

Sterke punten hallo,

Snelle response, heldere uitleg, goed bereikbaar