hallo,

Kwaliteit van telecomdiensten
Kwaliteit van het advies

TOP

Flexibel behulpzaam

Bedrijf is prima maar verbinding is helaas slecht waardoor ik het binnen een maand heb beëindigd.

Willems

Eind goed ,al goed.Alles functioneert goed.

Richard Tuip, Westend BV

Zeer prettig

Sterke punten hallo,

duidelijke beloftes die ook nagekomen worden.

Brusno Dienstverleningen

Nooit problemen gehad .
top bedrijf ze luisteren echt naar je wensen .

Peter Snoeijs.
Brusno Dienstverleningen

Reinoud

Via sales wordt alles razendsnel toegezegd en ontvang je super snel facturen. Daarna gebeurt er niet veel en word je als klant niet meegenomen in de dienstverlening. Ik heb eerder ook een enquete... Via sales wordt alles razendsnel toegezegd en ontvang je super snel facturen. Daarna gebeurt er niet veel en word je als klant niet meegenomen in de dienstverlening. Ik heb eerder ook een enquete ingevuld en gevraagd om contact maar dat is ook niet gebeurd dus ik weet niet wat de waarde is van deze enquete.

Sterke punten hallo,

Als je klant wordt je totaal niet meegenomen in de dienstverlening.

Voldoende

Sterke punten hallo,

Fijn dat ik dezelfde persoon heb gekregen als een soort helpdesk.

Ik had op de website een vast nummer op mobiel gevraagd. In plaats daarvan heb ik een proefperiode van een week gekregen, waarbij ik toegang kreeg tot een of ander vaag systeem en er werd een... Ik had op de website een vast nummer op mobiel gevraagd. In plaats daarvan heb ik een proefperiode van een week gekregen, waarbij ik toegang kreeg tot een of ander vaag systeem en er werd een telefoon applicatie op mijn computer geïnstalleerd. Ik heb aangegeven dat ik dit niet had besteld maar toen kreeg ik een vraag antwoord dat er dan allerlei andere dingen geregeld moest worden en dat dat wel weer een week zou kunnen duren. Ik heb besloten om de proefperiode aan me voorbij te laten gaan. De volgende dag via Eigennummer.nl een vast nummer op mobiel aangevraagd en binnen een uur opgeleverd en maandelijks opzegbaar!

Sterke punten hallo,

Vriendelijke medewerker aan de telefoon

Geweldig, deze mensen zijn echt service gericht en helpen overal waar ze kunnen zodat je snel door kunt

Sterke punten hallo,

Blijf vooral zo doorgaan, service is key!

Another Real Estate Agency BV (AREA)

Fieber biedt een perfecte oplossing voor ons telecomvraagstuk. Zeer snelle opvolging, kundige mensen - we zijn erg tevreden.

Sterke punten hallo,

Duidelijke en zeer oplossingsgerichte aanpak.