hallo,

Kwaliteit van facturatie
Kwaliteit van telecomdiensten
Kwaliteit van het advies

Kinderopvang Hazeltje

Begon heel hoopvol, blijkt een beetje rommelig...

Sterke punten hallo,

communicatie tussen sales en planning en technici kan beter. Minder gestandaardiseerde berichten sturen, maar even kijken wat er speelt. Zorg dat alles goed werkt voordat je het oplevert en zorg er... communicatie tussen sales en planning en technici kan beter. Minder gestandaardiseerde berichten sturen, maar even kijken wat er speelt. Zorg dat alles goed werkt voordat je het oplevert en zorg er ook voor dat je het oplevert zoals de klant het vraagt.

Michiel van der Burgh

Aardige mensen maar problemen die ik heb in de combinatie van Fieber met een Googlechrome belsysteem worden stelselmatig eerst gebagatelliseerd. Daarna komt er wel een oplossing maar ook weer niet... Aardige mensen maar problemen die ik heb in de combinatie van Fieber met een Googlechrome belsysteem worden stelselmatig eerst gebagatelliseerd. Daarna komt er wel een oplossing maar ook weer niet echt.

denken mee

Robertpack Ind. BV

Zeer goed, van eerste vraag tot uitvoering zeer snel geregeld.

Loosedesigns

Zeer goede service altijd duidelijk en behulpzaam om tot.een directe oplossing te komen.. Personeel is zeer vriendelijk en relaxed wat gemakkelijk en plezierig praat. Een dikke 10 dus!

Sterke punten hallo,

Weinig te verbeter ga zo door!

Niet goed

negatief

Cor

Duidelijke website en ben al jaren gebruiker van producten zonder storingen of problemen

Sterke punten hallo,

klant beter op de hoogte houden tijdens verloop leveringsproces en beter inspelen op -niet alledaagse- vragen van klant

Kroep Steghuis Gerechtsdeurwaarders

Mijn ervaring is zeer goed. Van het advies bij verkoop tot de oplevering en de aftersales echt top!

Dennis Cevering

Tritel heeft ons erg goed geholpen met de overstap van ISDN2 centrales naar VOIP.

Sterke punten hallo,

Combinatie van Hands-on aanpak en juiste kennis en ervaring is de migratie goed voorbereid en zonder al te veel downtime van de telefonie is de omgeving gemigreerd.

EBRO VALVES B.V.

Kort geleden na een eerste oriënteringsgesprek met deze voor ons nog onbekende partij het traject ingegaan van ISDN telefonie & internet omzetting naar VOIP telefonie & internet via het KPN... Kort geleden na een eerste oriënteringsgesprek met deze voor ons nog onbekende partij het traject ingegaan van ISDN telefonie & internet omzetting naar VOIP telefonie & internet via het KPN glasvezelnet. De eerste kennismaking met hr. Mien du Dang voelde goed en zo hebben we de gesprekken vervolgd. Het KPN glasvezelinternet met daaraan gekoppeld onze VOIP telefonie zijn nu net een feit en voor het fijn afstemmen hebben we een uitstekend online & telefonisch contact met meestal Sander de Zwart van de supportafdeling.

Sterke punten hallo,

Actieve benadering en begeleiding in aanpak van de te door te lopen processen.
Op verhelderende wijze meedenken met de problematiek die we in dit traject tegen konden komen.
Online...
Actieve benadering en begeleiding in aanpak van de te door te lopen processen.
Online router verbinding zodat effectief internetverkeer & VOIP vragen direct omgezet kunnen worden in ons nieuwe telefoniesysteem.

Maarten - Canyon

Al jarenlang klant en met de groei van ons bedrijf al veel wijzigingen met succes doorgevoerd bij onze accountmanager Sven van Koppen. Altijd duidelijk en snel in communicatie.

Persoonlijk contact.