hallo,

Kwaliteit van facturatie
Kwaliteit van telecomdiensten
Kwaliteit van het advies

Kubic

Verkoop doet een aanname van te leveren diensten en later kunnen er dus nbehoorlijk extra kosten bij komen.in eerste instantie kon platform fieber op bestaande telefoons en glasvezel en router zou... Verkoop doet een aanname van te leveren diensten en later kunnen er dus nbehoorlijk extra kosten bij komen.in eerste instantie kon platform fieber op bestaande telefoons en glasvezel en router zou opgeleverd worden door fieber, allemaal geen probleem, totdat de oplevering is begonnen en router niet afdoende is dus nieuwe router aanschaffen en de bestaande telefoons werken toch niet op het platform, je krijgt de keuze om de telefoons zelf aan te schaffen?!! dat was een strop van 3000,- extra die we niet hadden begroot. reactie fieber: alle diensten werken naar behoren en je krijgt de keuze toch!!

Sterke punten hallo,

Na de strop van 3k extra zijn de diensten acceptabel alleen zijn we nu weer beland bij nieuwe uitdaging die vooraf wel mogelijk was maar dat we weer extra sip trunks moeten aanschaffen! ,, weer... Na de strop van 3k extra zijn de diensten acceptabel alleen zijn we nu weer beland bij nieuwe uitdaging die vooraf wel mogelijk was maar dat we weer extra sip trunks moeten aanschaffen! ,, weer extra kosten!

Peter Vermaat (Transfer Solutions)

Tritel heeft ons geholpen de transitie van een fysieke in-house centrale naar VoIP in de cloud te maken.

Sterke punten hallo,

Inzet op de klantrelatie en staan voor het gegeven advies.

De Haardstee

Mijn ervaringen zijn positief. Je wordt professioneel en vriendelijk geholpen. En lukt het niet gelijk, dan denkt men mee aan een oplossing.

Deskundig en klantvriendelijk.

LDG Installatietechniek BV

Wij hebben deze week onze mobiele contracten weer verlengd. Gewoon omdat we wederom een scherpe aanbieding kregen.
Daarbij is het contact met onze accountmanager, Sven van Koppen heel open,...
Daarbij is het contact met onze accountmanager, Sven van Koppen heel open, snel en eerlijk. Wordt dus als heel prettig ervaren. Afgelopen jaren werden wij er bv door hem op attent gemaakt dat sommigen van onze medewerkers (onbewust bleek later) meer dan een normaal dataverbruik hadden. Voordat dat uit de hand liep, konden we daar meteen op inspringen en er iets aan doen. Grote klasse! Vervolgens werd er na de verlenging van het contract nog een taart op kantoor bezorgd, zodat alle monteurs konden meegenieten...das nou leuk zaken doen. Bedankt Sven en groetjes van Gerda

Sterke punten hallo,

zeer snel bereikbaar via een vast contactpersoon, in ons geval; Sven van Koppen.

Limburg01

Prima bedrijf, fijne platte organisatie die met jonge techneuten hard aan de weg werkt.

Iris

Na een rommelige start ben ik tevreden! Technisch (zover een leek als ik dat kan beoordelen): perfect. De informatie in het begin was rommelig waardoor ik uiteindelijk een week later startte dan... Na een rommelige start ben ik tevreden! Technisch (zover een leek als ik dat kan beoordelen): perfect. De informatie in het begin was rommelig waardoor ik uiteindelijk een week later startte dan verteld. De facturering is me nog een raadsel; ik krijg een factuur die meteen al hoger is dan het vaste maandbedrag wat ik heb afgenomen.... IK wacht de eerstvolgende factuur (van een volle maand) af zodat ik een beeld heb en gericht

Sterke punten hallo,

Vriendelijke medewerkers die er alles aan doen om je te helpen. Top!

Slechte communicatie, afspraken niet nakomen.

Geen.

Koeriersdienst Heerhugowaard V.o.f.

Wij werden eind december gebeld inzake het verlengen van onze mobiele contracten. Daarbij kregen wij ook de schitterende aanbieding, dat wij 2 mobiele telefoons mochten uitkiezen.

Sterke punten hallo,

Tritel doet waar zij voor staan. Ze houden goed de markt in de gaten en zijn daardoor zeer vooruitstrevend en best toonaangevend. Ze geven uitstekend advies, lokaliseren problemen vrij snel en... Tritel doet waar zij voor staan. Ze houden goed de markt in de gaten en zijn daardoor zeer vooruitstrevend en best toonaangevend. Ze geven uitstekend advies, lokaliseren problemen vrij snel en bieden dan een goede oplossing daarvoor en zij houden daarbij zeker rekening met de ondernemer met een kleine portomonee. Ook de service staat hoog in het vaandel.

Truong Ly / Retail Rocket

Goede service en snelle oplevering.
Heb daarnaast een goede vaste accountmanager (Chiel Jaspers). Tritel is een aanrader, denken mee en zullen een voorstel op maat maken.

Sterke punten hallo,

Maatwerk en de klant begrijpen.

Pegasus holland bv

Na ondertekening contract letterlijk en figuurlijk kut service.