hallo,

Kwaliteit van facturatie
Kwaliteit van telecomdiensten
Kwaliteit van het advies

Certus Groep

Tritel verzorgt voor onze VOIP, Cloud en internet. Accountmanager Mien-du heeft ons een oplossing aanboden die uitstekend past bij onze situatie.

Sterke punten hallo,

Het meedenken met de klant. Bij de opening van onze tweede vestiging in Amsterdam hebben ze ons geheel ontzorgd. Zeer klant- en servicegericht.

gelria bv

Sterke punten hallo,

inregelen van de centrale is moeilijk,

Jan Hoogland Mechanisatie

Bedrijf wel goed.Maar niet gekregen wat we hadden bij KPN internet is trager .Was toegezegd dat het niet minder zou zijn.

Nee

Spectrum Security

Fijne medewerkers, fijne service

Company Brokers BV / Admin Partners BV

Wij zijn al jaren een tevreden klant. Door de verhuizing en deels opsplitsing over 2 vestigingen moest e.e.a. aangepast worden. Dit werd naar volle tevredenheid van ons uitgevoerd door Fieber.

Geen opmerkingen

E2M Technologies B.V.

Denkt mee, Goed advies over te gebruiken producten en services. Probeert je echt in alle opzichten de beste ervaring te geven.

n.v.t.

Top

snel, direct

Olround BV

Bekwaam bedrijf met kundige medewerkers

Sterke punten hallo,

Kennis vrijwel altijd direct paraat, maar ook duidelijk als ze er ergens even niet uitkomen. Hebben dan snel overleg met collega's om het spoedig op te kunnen lossen. Dat schept gewoon duidelijkheid... Kennis vrijwel altijd direct paraat, maar ook duidelijk als ze er ergens even niet uitkomen. Hebben dan snel overleg met collega's om het spoedig op te kunnen lossen. Dat schept gewoon duidelijkheid naar de klant. Erg fijn.

Afzuigkaponline.nl

Hele vriendelijke benadering. Erg competent en een goede oplossing geboden

Goede communicatie.
Snelle probleem oplossing