hallo,

Bereikbaarheid support
Kwaliteit van facturatie
Kwaliteit van telecomdiensten
Kwaliteit van het advies

Opstart moeizaam door niet gestuurde eerste mail en late reactie in gereed brengen van de configuratie

Telefonische ondersteuning

Menno Hammingh van Architectenburo Guido Bakker uit Veenendaal

Erg goed.

Vooral doorgaan.

Top geholpen met mijn vragen door een ervaren medewerker.

Sterke punten hallo,

Sterke punten: Luc Verschuren! Hij zet zich echt persoonlijk in, kent al onze ins en outs!Ook door Kenneth van Dijk heeft ons erg goed geholpen. Dus jullie medewerkers vind ik jullie sterke punt.

Nico ten Wolde, Facturis B.V.

Goede snelle en professionele dienstverlening. Men weet echt waar men het over heeft.

Dion

Op de eerste offerteaanvraag / verzoek op informatie liep het contact helaas vast op het uitblijven van reactie van Fieber.Na een tijdje opnieuw een aanvraag gedaan. Toen had een andere collega het... Op de eerste offerteaanvraag / verzoek op informatie liep het contact helaas vast op het uitblijven van reactie van Fieber.Na een tijdje opnieuw een aanvraag gedaan. Toen had een andere collega het contact opgepakt en liep alles heel soepel en vlot en zijn we met onze Voip telefonie overgestapt naar Fieber.

Sterke punten hallo,

Ze leveren het product helemaal werkend op en geven een goede uitleg.

In het begin positief, maar krijgen opeens hoge facturen zonder uitleg. Als je de klantenservice belt sta je vaak minimaal 30 minuten in de wacht en kan de medewerker je niet verder helpen. Als je... In het begin positief, maar krijgen opeens hoge facturen zonder uitleg. Als je de klantenservice belt sta je vaak minimaal 30 minuten in de wacht en kan de medewerker je niet verder helpen. Als je ze wel aan de lijn krijgt spreken de medewerkers elkaar tegen. Per mail gevraagd voor uitleg over de facturen, omdat we niks besteld hebben. Daar wordt niet op gereageerd, maar krijgen wel een aanmaning. Al met al zijn ze onbereikbaar, sturen hoge facturen waarop geen uitleg staat en hebben ze wel een aggresief debiteurenbeleid. Tikkeltje te snel gegroeid als organisatie? Jammer, want in het begin wel positief....

Gommans Automatisering BV

Prima provider met betrokken medewerkers

Ruby Finance

Echt een top bedrijf en klantenservice, ik wordt altijd netjes geholpen!

Bouw en aannemingsbedrijf Zoeteman

Duidelijke en goede dienstverlening

Sterke punten hallo,

Korte lijnen en snel antwoord op vragen.