hallo,

Kwaliteit van het advies

Tophaar

Zeer goed

Sterke punten hallo,

Snel contact en staan altijd voor je klaar

Het Nieuwe Instituut

Gedreven om tot een oplossing te komen

Goede en snelle service/reactie

r.tisserand

De mensen van Tritel zijn bijzonder rpo actief, zeker waar het strakke tijdschema's betreft

Sterke punten hallo,

Het vermogen van de mensen om in te leven in de problematiek ingeval er e.e.a. dreigt mis te gaan en meehelpen
oplossingen te zoeken door andere partijen in de keten aan te sturen en te...
oplossingen te zoeken door andere partijen in de keten aan te sturen en te motiveren net dat ene stapje extra te doen

SKPO

Prettig bedrijf, waar het prettig mee communiceren is

Sterke punten hallo,

vlotte afhandeling van bestellingen en opdrachten

Cooperatie NPRC U.A

Ik heb Tritel leren kennen als een betrouwbare partij. Dit, in combinatie met de heldere adviezen, was voor ons de belangrijkste reden om bij verlenging opnieuw voor Tritel te kiezen.

Sterke punten hallo,

Continuïteit van de dienstverlening, goede prijs- kwaliteitverhouding.

Onetrail

Goede en snelle service

Sterke punten hallo,

Ze denken altijd met je mee

KVE Composites Group

Destijds overgestapt van KPN naar Tritel voor telefoondienst. Dit is heel soepel verlopen. Voor vervanging van ons huidig zeer verouderde telefooncentrale hebben wij reeds diverse malen contact... Destijds overgestapt van KPN naar Tritel voor telefoondienst. Dit is heel soepel verlopen. Voor vervanging van ons huidig zeer verouderde telefooncentrale hebben wij reeds diverse malen contact gehad met Tritel. Top op heden is daar nog geen definitieve opdracht voor gekomen vanwege het uitstellen van ons. Maar Tritel belde regelmatig om te vragen naar de stand van zaken wat heel prettig is. Ook omdat we al lange tijd dezelfde contactpersoon hebben.

Sterke punten hallo,

Denken uitstekend met de situatie van de klant mee. Bij eventuele veranderingen houden ze de klant goed op de hoogte. Houden goed contact.

MediaCompetence

Hulpvaardig

van Meteren Vervoer

Gebeld voor een extra sim kaart voor internet met een dongel met mobiele data.

Een telefoontje en alles super snel geregeld. Top.

Sterke punten hallo,

snelheid en duidelijke uitleg.

vorm & Letters BV

Prima, professionele partij