Klantvriendelijk-heid personeel
Kwaliteit werkzaamheden
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

FF Chemicals BV

Heel goed! Strakke werkplanning en goede oplevering!

Heel goed! Strakke werkplanning en goede oplevering!

sander

Het is gelukt om een aanbouw neer te zetten die erbij staat alsof deze er altijd al heeft gestaan.

nee

stuij

Zeer betrouwbaar bedrijf wat staat voor hun werk en zeer flexibel zijn

klein bedrijf de uitvoerende personen zijn ook de personen waar de afspraken mee zijn gemaakt deze worden dan ook waargemaakt

tip: eerder laten weten als er niet op de afgesproken tijd aanwezig kan zijn of verhinderd ben.

Klantvriendelijk bedrijf met hoge kwaliteit

Kwaliteit,klantvriendelijk

Hermus

Goed en prettig, vertrouwde relatie, die al meerdere werken voor ons heeft uitgevoerd naar te vredenheid.

De lengte van Wilfred

Amira el Gebaly

Het plaatsen van een dakkapel, dubbelglas plaatsen en een deur aanmaken

Habrobouw heeft voor ons een dakkapel geplaatst, deubbelglas geplaatst in twee kamers en een deur op maat aangemaakt. Sterke punten waren dat het dakkapel/glas/deur netjes zijn afgewerkt en dat het... Habrobouw heeft voor ons een dakkapel geplaatst, deubbelglas geplaatst in twee kamers en een deur op maat aangemaakt. Sterke punten waren dat het dakkapel/glas/deur netjes zijn afgewerkt en dat het werk vakkundig is verricht. Daarnaast waren zij bereid om mee te denken bij eventuele problemen en kwamen zijn met goede oplossingen.

fam Weijling

Hardwerkende mensen met kwaliteit voor het werk

hardwerkende mensen met kwaliteit voor het werk

Fred van Houwelingen

Goed bedrijf klant gericht en professioneel en goede adviezen. Zeer goede kwaliteit.

Itha Bakker

Habrobouw BV

flexibel en betrouwbaar personeel, dat is belangrijk als er ’mensen’ aan het klussen zijn in je huis. Zonder enige zorg hebben wij daarom ook onze huissleutel afgestaan en heeft Habrobouw altijd... flexibel en betrouwbaar personeel, dat is belangrijk als er ’mensen’ aan het klussen zijn in je huis. Zonder enige zorg hebben wij daarom ook onze huissleutel afgestaan en heeft Habrobouw altijd zorg gedragen voor vertrouwen. Wij zijn zeer tevreden over het afgeleverde werk.

k. de Visscher

Een specialistiach hard werkend team

Wij hebben een oud huis gekocht, alles moest aangepakt worden.
Het is een mooi eind resultaat geworden.
Dit komt door goede communicatie en goed meedenken. Ze schromen niet om iets...
Wij hebben een oud huis gekocht, alles moest aangepakt worden.
Het is een mooi eind resultaat geworden.
Dit komt door goede communicatie en goed meedenken. Ze schromen niet om iets extra’s te doen als het nodig is. Belangrijk hierbij is ook de kennis bij alle aspecten bij het bouwen.

GÉÉN