Klantvriendelijk-heid personeel
Kwaliteit werkzaamheden
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

Bruning

Van offerte tot oplevering met enthousiasme, communicatief en snel. Zeer professioneel, vakkundig, ontzorgen en denken mee. Vriendelijk en zeer deskundig personeel.

Professioneel, snel met enthousiasme voor het vak

Rachyd

Was een erg prettige ervaring

Afspraak nakomen

Lillian de Waard

Goede communicatie en eigenlijk vrij weinig last gehad. Door de corona crisis heb ik de gehele periode thuis gezeten met mijn baby en daar werd goed rekening mee gehouden. Verwarming werd... Goede communicatie en eigenlijk vrij weinig last gehad. Door de corona crisis heb ik de gehele periode thuis gezeten met mijn baby en daar werd goed rekening mee gehouden. Verwarming werd bijvoorbeeld op het laatste moment af gesloten zodat ik niet in de kou zou komen te zitten met mijn baby.

Denken goed mee met de klant

David

Vanaf de eerste kennismaking tot de oplevering hebben wij erg een erg positieve ervaring met dit bedrijf. Er wordt meegedacht met het ontwerp en de constructie, en het werk dat wordt geleverd is... Vanaf de eerste kennismaking tot de oplevering hebben wij erg een erg positieve ervaring met dit bedrijf. Er wordt meegedacht met het ontwerp en de constructie, en het werk dat wordt geleverd is nauwkeurig en kwalitatief goed. Mochten wij in de toekomst weer een project hebben dat we willen uitbesteden, dan komen wij hier zeker terug.

Qua constructie en afwerking kwalitatief en nauwkeurig. In contact erg klantgericht en vriendelijk.

Geen.

Reactie Habrobouw.nl:

Bedankt voor uw positieve feedback! Wij krijgen hier energie van.

Uittenbogaard Boelhouwer

Prettige communicatie via verschillende mogelijkheden (WhatsApp, telefoon, e-mail). Net personeel, ook positief over de onderaannemers.

Reageren snel, denken mee, verhelpen eventuele onjuistheden on the go.

Bouwtechnische tekening goed bespreken met klant. Dit voorkomt verassingen bij beide partijen.

Sander Verweij

Verleden jaar hebben we besloten om een zij en achteraanbouw aan ons (bijna 100 jaar oude) huis te laten plaatsen. We vonden het zeer belangrijk dat de stijl van de woning bewaard zou blijven. Verleden jaar hebben we besloten om een zij en achteraanbouw aan ons (bijna 100 jaar oude) huis te laten plaatsen. We vonden het zeer belangrijk dat de stijl van de woning bewaard zou blijven.

Wij hebben, na verschillende offertes aangevraagd te hebben bij verschillende partijen, gekozen voor Habrobouw. Natuurlijk speelde de prijs een rol, maar met name was de communicatie altijd snel en duidelijk wat voor ons doorslaggevend was. Tijdens het traject vooraf aan start verbouwing zijn er meerdere malen aanpassingen geweest van onze zijde en deze zijn altijd goed ontvangen en uitgewerkt.
De planning die vooraf gemaakt is, is eigenlijk op een paar dagen na goed aangehouden. Natuurlijk is het niet zo dat alles goed gaat tijdens een ingrijpende verbouwing, maar ik vind dat juist op momenten dat zaken anders lopen als verwacht, een aannemer zich kan bewijzen en dat hebben ze zeker gedaan. De uitvoerders die bij ons het werk hebben gedaan waren zeer netjes en betrouwbaar. Hierbij dan ook de complimenten aan Johan en Jim. Goeie jongens en dachten altijd mee.
Nadat de oplevering was gedaan kwamen er nog wat kleine zaken aan het licht, echter zonder problemen heeft Habrobouw deze ook opgepakt ondanks dat de oplevering dus al gepasseerd was.

Wat is er dan mogelijk voor verbetering: ik denk met name de communicatie tijdens de verbouwing zelf met de verantwoordelijk project leider. Dit ging niet altijd even snel en we hebben hem ook weinig gezien tijdens de verbouwing.

Vooraf hadden we best wel twijfel over hoe het allemaal zou lopen, maar achteraf kunnen we alleen maar concluderen dat we juiste keuzes hebben gemaakt en dat Habrobouw daar de belangrijkste keuze in is geweest. Verder ook nog belangrijk om te melden is dat de onderaannemers die werken met Habrobouw ook prima partijen zijn. Habrobouw heeft er voor gezorgd dat ons huis in de zelfde stijl bijna 35m2 meer woonplezier heeft gekregen!!

Communicatie, flexibiliteit, betrouwbaar en vooral zeer goeie mensen in dienst die weten wat ze doen!

Projectleider zou iets meer betrokkenheid kunnen tonen en wat sneller reageren. Maar dit heeft zeker niet gezorgd voor problemen.

Reactie Habrobouw.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Op een groot project als dit is het extra mooi om zo'n beoordeling te ontvangen.
Ook het verbeterpuntje nemen we mee. Voor ons ligt alle prioriteit op...
Ook het verbeterpuntje nemen we mee. Voor ons ligt alle prioriteit op een vloeiende bouw. Dit betekend een intensieve begeleiding en organisatie op de achtergrond. Fijn dat u hebt ervaren dat deze begeleiding goed was. Ik (Jan) ben ook een aantal keren langs geweest, in sommige gevallen was u niet thuis. Ik zal daarom mijn opdrachtgevers een appje sturen als ik langs geweest ben. Het is inderdaad erg prettig om de projectleider met regelmaat langs te zien komen.
Veel plezier met jullie (veel grotere) woning!

jaap van der Veer

Zeer positief.
De medewerkers zijn zeer vriendelijk ,zorgvuldig en harde werkers.
Er wordt goed meegedacht door Jan bij punten waar we zelf anders nooit uitgekomen waren.
Scherpe...
Zeer positief.
De medewerkers zijn zeer vriendelijk ,zorgvuldig en harde werkers.
Scherpe prijs t.o.v andere aannemers.
We zijn erg blij met onze uitbouw.

-Zorgvuldig.
-Goed bereikbaar
-Vriendelijke en nette medewerkers.
-Niet te beroerd om tips te geven over ander verbouwingszaken

Communicatie tussen Jan en de medewerkers heeft soms wat aandacht nodig.

Diana Blokland

Wij zijn zeer tevreden over het werk van Habrobouw ! Je krijgt goed en persoonlijk advies, ze denken geduldig met je mee. Het personeel werkt zorgvuldig en is zeer vriendelijk. En bovenal, het... Wij zijn zeer tevreden over het werk van Habrobouw ! Je krijgt goed en persoonlijk advies, ze denken geduldig met je mee. Het personeel werkt zorgvuldig en is zeer vriendelijk. En bovenal, het resultaat mag er wezen.

Kwaliteit is goed en de samenwerking persoonlijk !

daphne kasius

Habrobouw heeft top werk geleverd. Wij zijn ontzettend blij met de extra ruimte met een extra etage op onze woning.

Komt afspraken na. Communiceert goed. Net personeel.

n.v.t.

Maurice Reniers

Een zeer prettige en professionele samenwerking gedurende het hele project. Erg vriendelijk personeel die echt meedenken en het zo aangenaam mogelijk proberen te maken voor je, aangezien ze in je... Een zeer prettige en professionele samenwerking gedurende het hele project. Erg vriendelijk personeel die echt meedenken en het zo aangenaam mogelijk proberen te maken voor je, aangezien ze in je eigen huis aan het werk zijn. Ze namen ook de tijd voor me als ik iets vroeg wat ze gingen doen met het project. De planning is van het begin tot het eind in zijn geheel uitgekomen. De aanbouw met de lichtstraat is perfecte mooie staat opgeleverd!

Afspraak is afspraak.
Meedenken met de klant
Zeer hoge kwaliteit van werk