Klantvriendelijk-heid personeel
Kwaliteit werkzaamheden
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

Roel Bemer

We hebben een complete verbouwing van zolder tot beganegrond laten verzorgen door Habrobouw.
Habrobouw is een prettig bouwbedrijf die afspraken nakomen en goed kwalitatief werk levert. Het ziet er uitstekend uit!

goede communicatie

ga zo door

Visser

We hebben een hele goede ervaring met Habrobouw. Jan denkt mee en heeft veel vakkennis. We hadden een grote verbouwing met het weghalen van een muur, het plaatsen van een nieuwe muur, het plaatsen... We hebben een hele goede ervaring met Habrobouw. Jan denkt mee en heeft veel vakkennis. We hadden een grote verbouwing met het weghalen van een muur, het plaatsen van een nieuwe muur, het plaatsen van een groot dakkapel en al de wanden en veel plafonds stucen. We zijn heel tevreden!!

D. Eskes-Lodder

Wij hebben een aantal werkzaamheden laten uitvoeren, waaronder een muurdoorbraak en het plaatsen van een latei. Er is ontzettend netjes gewerkt. Het stucwerk is superstrak. En Jan Hak is een... Wij hebben een aantal werkzaamheden laten uitvoeren, waaronder een muurdoorbraak en het plaatsen van een latei. Er is ontzettend netjes gewerkt. Het stucwerk is superstrak. En Jan Hak is een vriendelijke kerel die goed met je meedenkt en gericht is op goed contact met z'n klant. Wij zijn heel tevreden.

Vriendelijk, snel, doelgericht en goed werk

M.J. van Herpen

Zeer professioneel, adviserend en oplossend.

Communicatie, betrokkenheid, service

Tevreden

Goede en nette aannemer, afspraken zijn goed nagekomen en werk is netjes gedaan.

De mogelijkheid om flexibel om te gaan met een niet volledig leeg geruimde kamer.

Fam. Hiati

We hebben onze zolder laten verbouwen van rommelhok tot slaapkamer. Nieuwe dakkapel, boel geïsoleerd, geen lekkage meer en keurige kasten geplaatst. Heel tevreden. Goede kwaliteit afgeleverd en er... We hebben onze zolder laten verbouwen van rommelhok tot slaapkamer. Nieuwe dakkapel, boel geïsoleerd, geen lekkage meer en keurige kasten geplaatst. Heel tevreden. Goede kwaliteit afgeleverd en er werd goed mee gedacht naar betaalbare, maar goede oplossing.

Kwaliteit, prijs, vriendelijkheid.

Mark Gelderblom, Spijkenisse

Habrobouw heeft ons ongelofelijk goed geholpen met het realiseren van onze uitbouw.
De vorige aannemer heeft de klus niet afgemaakt en had ons in de rommel laten zitten.
Gelukkig was...
Gelukkig was Jan Hak bereid om ons te helpen en het af te maken, en kon binnen korte termijn beginnen, wat erg fijn was vanwege privé omstandigheden. De aanpak, expertise, kwaliteit, klantgerichtheid zijn echt super. Ook de onderaannemers zoals de metselaars en voegers verdienen een compliment. Jan, je hebt echt goed gedaan, Karin en ik zijn echt blij met jouw. Voor mij geen andere aannemer meer en ik kan Habrobouw aan iedereen aanbevelen.

- Afspraken nakomen
- Vertrouwen zeer goed
- Openheid van zaken
- Expertise en ervaring
- Vriendelijkheid
- Kwaliteit

Dhr. Stomp

Prima ervaring, alles is top geregeld!

Netjes gewerkt, nauwkeurig en prima eindresultaat.

Kan ik niet verzinnen.

Correcte aanpak, no nonsens, uitsluitend kwaliteit. uitstekende prijs kwaliteitsverhouding

Gehring/vd Werff

Wij hadden voornamelijk te maken met Jan Hak en het eerste contact was direct vriendelijk, open en professioneel. Wij hebben een nokverhoging met aanbouw & dakkapell laten uitvoeren. Tijdens het... Wij hadden voornamelijk te maken met Jan Hak en het eerste contact was direct vriendelijk, open en professioneel. Wij hebben een nokverhoging met aanbouw & dakkapell laten uitvoeren. Tijdens het bouwproces is de aannemer blijven meedenken en kwam met goede oplossingen en mooie cosmetische aanpassingen.

Klantvriendelijkheid, oog voor detail, kwaliteit, kon zich goed verplatsen in onze wensen, noodzakelijke aanpassingen werden professioneel uitgevoerd

Schriftelijke samenstelling van de offerte en de factuur kwam voor ons als leken verwarrend over