Klantvriendelijk-heid personeel
Flexibiliteit
Kwaliteit werkzaamheden
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

Goede service en scherpe prijs

Werknemers werken keurig netjes

Iets betere communicatie

R.H. Kreuger

Na een moeizame start hebben wij Habro Bouw een dakkapel en twee dakramen incl. rolluiken laten plaatsen. Dit is naar volle tevredenheid gebeurd.

Werken op maar en leveren kwalitatief goed werk op

Gehele communicatie naar klant zou beter kunnen evenals zaken duidelijk op papier zetten wiens verantwoording iets is.

J. Smeitink

Goed, alles volgens afspraak gemaakt en geleverd

Omdat elk onderdeel van de renovatie door een specialist op dat deelgebied wordt uitgevoerd is de kwaliteit van het werk heel goed!

Juist door het sterke punt van de verschillende specialisten is onderlinge communicatie erg belangrijk, die kon hier en daar iets verbeterd worden, maar over het geheel heel goed!

DJ van der Wal

Komen de afspraak na.
Ook eventuele nazorg.
Goede communicatie.
Denken mee en komen met oplossingen .

Communicatie.
Hoogwaardige materialen.
Niet voor de makkelijkste oplossing gaan, maar de beste.

Misschien wat meer uitleg bij de offerte omdat je als leek niet overal inzicht en verstand van hebt.

De Zeeuw

Werken snel en goed en zorgen voor een mooi eindresultaat, met een goede prijs/kwaliteitverhouding.

- echt meedenken met de wensen van de klant
- vlotte offerte, planning én uitvoering

Zeer goed. Eerlijke en duidelijk advies.

J.P. van Ooijen

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Vakbekwaamheid

Nvt

I.A.S. Heuvelink-van Vreumingen

Dit bedrijf kan ik iedereen aanbevelen. Harbobouw luistert, komt kijken, geef suggesties en denkt mee. De uitvoering is professioneel en er wordt hard gewerkt om binnen de gestelde tijd klaar te... Dit bedrijf kan ik iedereen aanbevelen. Harbobouw luistert, komt kijken, geef suggesties en denkt mee. De uitvoering is professioneel en er wordt hard gewerkt om binnen de gestelde tijd klaar te zijn. Petje af.

Zeker. Harbobouw zocht voor mij de isolatieplaten met de hoogst mogelijke isolatie. Ben er reuze blij mee.

Een betere naamsbekendheid wil ik aanbevelen ik zelf kwam na een tip bij hen terecht. Maar het kan ook aan mij liggen want ik was voor het eerst op zoek naar een goede en betrouwbare aannemer.

Een goed samengestelde team van hardwerkende mannen die hun afspraken nakomen.

Zeer behulpzaam en meedenkend.

Hun manier van werken is al beter, en dat is alleen maar goed!

Betrouwbaar, komen afspraken na, denken mee, leveren goed werk.Dit alles bij de verbouwing van ons huis.

Nakomen van afspraken