Klantvriendelijk-heid personeel
Kwaliteit werkzaamheden
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

Louise van Os en Hans de Vries

Via de website zijn we op Habrobouw uitgekomen. Belangrijk vonden we de recensies van eerdere ervaringen.
Direct viel op dat met name Jan Hak zeer positief op ons verzoek ingegaan is. Het is zeer druk in de aannemerswereld, maar Jan zag een mooie uitdaging in ons project. Habrobouw heeft eigen personeel in dienst, maar maakt veel gebruik van onderaannemers. De contacten lopen allemaal via Jan, en dat ging goed.
De geleverde kwaliteit is zeer goed. We zijn blij met onze aanbouw (prefab met een enorme kraan op zn plek gezet) en schuifpui.

Sterk punt is de geleverde kwaliteit. Er moest veel gedaan worden op gebied van gas, water, vloerverwarming en licht. Die werkzaamheden zijn zeer goed verricht. Een absolute pluim krijgt Leo de... Sterk punt is de geleverde kwaliteit. Er moest veel gedaan worden op gebied van gas, water, vloerverwarming en licht. Die werkzaamheden zijn zeer goed verricht. Een absolute pluim krijgt Leo de tegelzetter. Die man neemt met minder dan een 10 geen genoegen. En dat is toch wel heel mooi, want de vloertegels in keuken en toiletten en badkamer is voortdurend in het zicht. We zijn zeer tevreden met de lichtstraat in het plafond van de keuken en de schuifpui.

Een let op zijn de details: hoe draaien de deuren, waar komt precies wat. Een miscommunicatie is zo gemaakt. Bij ons is gelukkig veel goed gegaan, in het werk hebben we op veel details een... Een let op zijn de details: hoe draaien de deuren, waar komt precies wat. Een miscommunicatie is zo gemaakt. Bij ons is gelukkig veel goed gegaan, in het werk hebben we op veel details een positieve invloed gehad.

Henny van Buren

In December 2018 hebben wij een uitbouw van 4x3.5m laten neerzetten door habrobouw. Eerst is er grond uitgegraven en beton gestort. Daarna is de uitbouw deel voor deel gemonteerd. Alles was goed... In December 2018 hebben wij een uitbouw van 4x3.5m laten neerzetten door habrobouw. Eerst is er grond uitgegraven en beton gestort. Daarna is de uitbouw deel voor deel gemonteerd. Alles was goed gepland van de timmerman tot de electricien en tegelzetter. Ariel had de leiding en daar konden we met onze vragen terecht. Prijs kwaliteitsverhouding prima.
Jan en collega's, harstikke bedankt voor de mooie uitbouw!

Er werd goed meegedacht met het realiseren van de uitbouw .Zowel technisch als gebruik van materialen. Er is netjes gewerkt.

Soms kon de communicatie beter tbt wie kom er vandaag.

Miranda Driehuizen-Hensen

Afgelopen zomer hebben wij een uitbouw laten plaatsen van 3m bij 8m door HABRO BOUW aan ons statige herenhuis in Dordrecht, terwijl wij op vakantie waren. Er was een zeer prettig overleg voordat de... Afgelopen zomer hebben wij een uitbouw laten plaatsen van 3m bij 8m door HABRO BOUW aan ons statige herenhuis in Dordrecht, terwijl wij op vakantie waren. Er was een zeer prettig overleg voordat de bouw werd gerealiseerd en ook tijdens onze vakantie was er dagelijks contact en werden er filmpjes en foto's gestuurd van de voortgang van de uitbouw. Toen wij thuis kwamen stond daar een prachtige uitbouw en was alles netjes achtergelaten. Ik zou iedereen HABRO BOUW aanraden als u een betrouwbaar en professioneel bedrijf zoekt voor uw uitbouw.

Communicatie is zeer goed en afspraken worden nagekomen

Familie De Boer

Onze ervaring met Habro is heel positief. Wij hebben nu niet alleen ‘een uitbouw’ maar de beleving van een nieuw huis, dat helemaa aan onze droom voldoet.

Het kunnen meedenken van idee naar plan, van probleem naar oplossing, van concept naar steen. Ook de dingen die niet konden of anders moesten, kwamen op tafel. Wat wij heel goed vonden was het... Het kunnen meedenken van idee naar plan, van probleem naar oplossing, van concept naar steen. Ook de dingen die niet konden of anders moesten, kwamen op tafel. Wat wij heel goed vonden was het committment tot het laatste moment, de verantwoordelijkheid voor het zoeken naar een oplossing werd gevoeld en genomen, tot na de formele oplevering.

Tijdens de uitvoering van de planning was er soms wat onduidelijkheid (wie doet wat in welje volgorde en wanneer). Misschien als tip tijdens de meest intensieve periode van realiseren: vooraf... Tijdens de uitvoering van de planning was er soms wat onduidelijkheid (wie doet wat in welje volgorde en wanneer). Misschien als tip tijdens de meest intensieve periode van realiseren: vooraf alleen een heel grove planning geven en per dag even kort laten weten wie/wat komt doen de volgende dag.

Fam Romijn

Onze ervaring met Habro zijn positief. Pro-actief met eerste gesprek zodat al heel veel vragen direct beantwoord konden worden. Meedenken met de wensen voor onze verbouwing en open voor suggesties.... Onze ervaring met Habro zijn positief. Pro-actief met eerste gesprek zodat al heel veel vragen direct beantwoord konden worden. Meedenken met de wensen voor onze verbouwing en open voor suggesties. Niet de duurdere opties werden aangeboden maar ook de goedkopere slimmere die beter aansloten bij onze situatie.

Netheid qua werk uitvoering en ook werkend personeel. Overzichtelijk en uitgebreide offerte. Meedenken met de klant.

Communicatie en afspraken met derden die uitvoerend werk moeten verrichten.

G.R. Cramer

Onze ervaring met Habrobouw is dat er goed en ervaren en beleefd personeel werken. Ze hebben een mooi stukje vakwerk afgeleverd.

Het bedrijf denkt met de klant mee en zal bij elke wijziging met de klant overleggen. Zij gaan niet voor de makkelijke en minst mooie oplossing maar gaan voor kwaliteit.

Soms gaat de terugkoppeling met het digitale communicatie verkeer moeizaam. Een tip is reageer sneller op berichten. Maak voor jezelf reclame door middel van een bedrijfsbord te plaatsen.

Reactie Habrobouw.nl:

Heel erg bedankt voor uw positieve recensie. Wij krijgen er energie van als onze klanten onze inzet waarderen. Ook uw verbeterpunt nemen we mee. Hiervoor hebben we een extra werkvoorbereider... Heel erg bedankt voor uw positieve recensie. Wij krijgen er energie van als onze klanten onze inzet waarderen. Ook uw verbeterpunt nemen we mee. Hiervoor hebben we een extra werkvoorbereider aangenomen, om een nóg betere dienstverlening te kunnen verstrekken. Een goede en liefst snelle communicatie is van groot belang. Dat weten wij.

Liana kombolitis

Wij hebben recent onze aanbouw laten plaatsen via Habrobouw. Wij zijn echt heel erg blij met de aannemer zelf en vooral de afwerking. Resultaat is schitterend geworden! De communicatie liep... Wij hebben recent onze aanbouw laten plaatsen via Habrobouw. Wij zijn echt heel erg blij met de aannemer zelf en vooral de afwerking. Resultaat is schitterend geworden! De communicatie liep bijzonder goed en snel, en de uitbouw stond in een goede 2 weken op zijn plek. Met een gezin met kleine kinderen denken ze met je mee in opties om het 'ongemak' van de werkzaamheden voor de alledag zo klein mogelijk te houden. Ik zou ze iedereen aanraden!

Snelheid in werkzaamheden en in de communicatie.

Munnik

Uitstekend werk geleverd. Vriendelijk en professioneel.

Echte vakmensen. Bovendien is de communicatie vlot en konden er op ons verzoek tijdens de werkzaamheden nog aanpassingen worden gedaan.

F.J. Visser

In oktober hebben wij een aanbouw aan de zijkant van onze woning laten plaatsen door dit bedrijf. Toen mijn vrouw en ik plannen hadden om uit te bouwen zochten wij natuurlijk een aannemer. Ik ben op... In oktober hebben wij een aanbouw aan de zijkant van onze woning laten plaatsen door dit bedrijf. Toen mijn vrouw en ik plannen hadden om uit te bouwen zochten wij natuurlijk een aannemer. Ik ben op google wezen zoeken en zag ook Habrobouw staan. Door de goede reviews heb ik contact gezocht met dit bedrijf en een paar dagen later stond Jan al op onze stoep. Wij hebben onze plannen met hem besproken en een dag later hadden wij al een offerte. Deze offerte was voor ons een goede prijs en zijn toen met hun in zee gegaan.
Er zijn duidelijke afspraken gemaakt en een paar weken later kregen wij een planning hoe onze bouw zou verlopen.
Ik zat naar de planning te kijken en zei tegen mijn vrouw....dit gaat nooit lukken want alles was strak achter elkaar gepland.
Maar ik vind het nog steeds ongelooflijk maar de planning is iedere dag uitgevoerd zoals beschreven was en 2 weken nadat ze begonnen waren stond er een schitterende uitbouw helemaal klaar. De werknemers begonnen iedere dag rond 07.00 uur en waren erg kundig en netjes. Ze hadden kennis van zaken en dachten erg goed mee. Al met al kijken wij terug op een erg goede bouwtijd en wij zijn dolgelukkig met onze aanbouw. Mochten wij ooit nog een keer ergens een opbouw willen dan vraag ik nergens anders een offerte aan maar ga ik 100% zeker direct naar Jan Hak en mogen zij wederom onze bouw regelen.

De communicatie met de werknemers , de korte lijntjes met de uitvoerder die iedere dag aanwezig was en de goede planning zijn erg sterke punten. Wat ik ook sterk vond is hoe men met... De communicatie met de werknemers , de korte lijntjes met de uitvoerder die iedere dag aanwezig was en de goede planning zijn erg sterke punten. Wat ik ook sterk vond is hoe men met tegenslagen/moeilijkheden om ging. Ze lossen iedere probleem erg goed op waardoor je snel ziet dat men verstand van zaken heeft en dat vond ik belangrijk.

Wat ik erg goed vond is de strakke planning maar ik kan mij voorstellen als je werknemer bent dat dat soms meer druk oplevert tijdens de bouw wat voor hun minder waarschijnlijk wat minder prettig... Wat ik erg goed vond is de strakke planning maar ik kan mij voorstellen als je werknemer bent dat dat soms meer druk oplevert tijdens de bouw wat voor hun minder waarschijnlijk wat minder prettig werkt.

Leen weijling

Bedrijf heeft bij mij kozijnen geplaats en bad kamer gerenoveerd

Uitstekend overleg en goede communicatie met klant

Nee