Klantvriendelijk-heid personeel
Flexibiliteit
Kwaliteit werkzaamheden
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

Prettige ervaring, vanaf offerte tot en met oplevering. Flexibel, kwalitatief en op tijd. Goede keuze.

Flexibel, kwalitatief en op tijd.

Tip: goed op weg, lekker doorgaan.

Diana A.

Habrobouw heeft voor mij een dakkapel geplaatst, heeft het aanvragen van de vergunning voor mij uit handen genomen en heeft alle dakpannen vervangen. Ik vond het een hele prettige samenwerking. Er... Habrobouw heeft voor mij een dakkapel geplaatst, heeft het aanvragen van de vergunning voor mij uit handen genomen en heeft alle dakpannen vervangen. Ik vond het een hele prettige samenwerking. Er was eerst een nauwkeurige voorbespreking, met verschillende metingen (metingen die andere aannemers niet hadden gedaan) en vervolgens kwam er een gedetailleerde offerte. Heel professioneel. Het werk was heel keurig en in goed overleg. De werkruimte was heel netjes en is ook heel keurig achtergelaten. Ik ben echt heel erg tevreden over Habrobouw, de informatie, het werk en de samenwerking!

Alles in goed overleg, professioneel, heel netjes, snel, vriendelijk

vd Mark

Goede verbouwing aan ons huis gehad. Er word goed meegewerkt en mooi en net werk geleverd.
Wij zijn meer dan tevreden.

Meedenken met de klant en evt aanpassingen of extra werk goed en snel opnemen.

Het was een stuk sneller dan verwacht, dus dat kwam goed uit.

Er wordt goed meegedacht en het personeel is erg vriendelijk.

Pijkeren

Onze ervaring met Habrobouw is zeer positief.

Habrobouw neemt de tijd voor het gesprek en denkt mee met de wensen van de klant. Ook nam hij stukjes materiaal mee, zodat je goed kon zien met welk materiaal er gewerkt zou worden. Hij gaf hierbij... Habrobouw neemt de tijd voor het gesprek en denkt mee met de wensen van de klant. Ook nam hij stukjes materiaal mee, zodat je goed kon zien met welk materiaal er gewerkt zou worden. Hij gaf hierbij ook uitleg over de werking van het materiaal en waarom je beter voor het ene product kon kiezen als voor de ander.

Die hebben we niet, alles verliep naar wens.

goed nakomen van de afspraken en mooie afwerking van mijn balkon kan er weer voor jaren van genieten

mooie afwerking

Rob Nobel

Meerdere opdrachten laten uitvoeren, en over alle werkzaamheden zeer tevreden : goed advies en heldere communicatie, grondig afgeleverd werk

J.M.Grauss

Prettige samenwerking met dit bedrijf.
Redelijke prijzen.

Ja,overleg met de klant is prima ,makkelijk in wijzigingen aanbrengen in overleg.
Levert goed werk af.

Nee.

Hans de Reus

Onze ervaringen met dit bedrijf zijn zeer goed, omdat er kwalitatief en goed werk verricht is. Zeer klantvriendelijk, en ook serieus meedenken met de klant. Erg sociaal in de comminucatie.

De sterke punten over jullie producten zijn zeker dat het goede producten zijn, en wat we erg fijn vonden is dat we merkten dat jullie achter je producten staan. Dat jullie weten wij plaatsen goede... De sterke punten over jullie producten zijn zeker dat het goede producten zijn, en wat we erg fijn vonden is dat we merkten dat jullie achter je producten staan. Dat jullie weten wij plaatsen goede kwalteit spullen, en doen dat op een goede manier tot uitvoer brengen.

N.V.T