Klantvriendelijk-heid personeel
Kwaliteit werkzaamheden
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

Maurice Reniers

Een zeer prettige en professionele samenwerking gedurende het hele project. Erg vriendelijk personeel die echt meedenken en het zo aangenaam mogelijk proberen te maken voor je, aangezien ze in je... Een zeer prettige en professionele samenwerking gedurende het hele project. Erg vriendelijk personeel die echt meedenken en het zo aangenaam mogelijk proberen te maken voor je, aangezien ze in je eigen huis aan het werk zijn. Ze namen ook de tijd voor me als ik iets vroeg wat ze gingen doen met het project. De planning is van het begin tot het eind in zijn geheel uitgekomen. De aanbouw met de lichtstraat is perfecte mooie staat opgeleverd!

Afspraak is afspraak.
Meedenken met de klant
Zeer hoge kwaliteit van werk

Hoge kwaliteit! Habrobouw denkt mee! Kundige mensen in dienst en werken met kundige onderaannemers! Klantvriendelijk!

Zie hierboven!

Afhandeling kleine openstaande posten kan iets sneller!

Monique v Egmond

Goede communicatie, korte lijnen, klantvriendelijk en goed werk

Communicatie en vakmanschap

Onderlinge afstemming

Sander de Waard

Wat onmogelijk leek heeft Habro door haar Flexibiliteit binnen de afgesproken tijd succesvol gerealiseerd. De communicatie en het meedenken tijdens de uitvoering was zeer goed. We zijn ontzettend... Wat onmogelijk leek heeft Habro door haar Flexibiliteit binnen de afgesproken tijd succesvol gerealiseerd. De communicatie en het meedenken tijdens de uitvoering was zeer goed. We zijn ontzettend blij met onze aanbouw. Vakmanschap bestaat zeker nog!

Flexibiliteit, communicatie, vakmanschap, meedenken.

Meer up to date externe communicatie via website. De projecten zijn het aanzien meer dan waard.

Samenwerking verliep prettig en vlot.

Werkzaamheden worden netjes en vlot uitgevoerd, overleg is goed

Jp Donkers

Zeer professionele aannemer , Jan denkt goed mee en is goed bereikbaar.

Goede bereikbaarheid van aannemer

De samenwerking met Habrobouw heb ik als zeer prettig ervaren. Het begint met het maken van duidelijke en scherpe offertes. Vervolgens is de uitvoering ook top. Hierdoor kom je ook niet voor... De samenwerking met Habrobouw heb ik als zeer prettig ervaren. Het begint met het maken van duidelijke en scherpe offertes. Vervolgens is de uitvoering ook top. Hierdoor kom je ook niet voor onaangename verrassingen te staan.

Communicatie en het oplossen van (onvoorziene) problemen.

Verbouwing Penthouse naar een luxe 5 star hotel suite.

Daadkracht om beloftes waar te maken.

Hazekamp

Enorm positief, wij kunnen niets anders zeggen dat we enorm dankbaar zijn en meer dan tevreden.
Jan heeft letterlijk bergen verzet om ons uit de brand te kunnen helpen.
Het hele team...
Jan heeft letterlijk bergen verzet om ons uit de brand te kunnen helpen.
Het hele team van Habrobouw is top ! Elke dag was duidelijk, en met vragen of opmerkingen stond altijd wel iemand ons te woord.
Het is geven en nemen in een samenwerking en dat is in het resultaat duidelijk te zien.
De uitbouw is prachtig, er word mee gedacht aan de opties waar je zelf niet over nadenkt.
Voor alle werkzaamheden komt iemand anders die daar z’n eigen specialiteit er in heeft en dat is erg fijn.
Jan, Wilfred, Bas, Thomas, Robin,Chris,Hans,Johan, Tjeerd, Renee, Henk we zijn jullie enorm dankbaar stuk voor stuk!

- inlevingsvermogen
- goede communicatie
- harde werkers
- duidelijk
- kennis

Erik van den Bos

Prima ervaring. Duidelijke afspraken en planning. Korte lijnen.

Directe actie op vragen. Heldere communicatie. Geen verrassingen in planning of kosten. Creatief en betrokken.

Het laatste gedeelte in details verliep iets rommelig. De planning is erg strak. Dit kan een voordeel zijn, maar dan moet er ook niks fout gaan.