GUSSTA

Ben je tevreden over je aankoop?

Cora ter Maat

Snelle levering. Mooi produkt.

Petra Zandbeek

Duidelijk en snel

car

Vriendelijke en adequate communicatie en leuke showroom.

Ilse Meijer

Duidelijke afspraken, goede service en prima kwaliteit

MO

Perfecte tafel om te werken

Reactie GUSSTA:

Goed om te horen. Dank je wel. Veel plezier nog met het bureau.

Frank van der Ent

De levertijd zou 2/3 weken zijn, het werd bijna 2 maanden. Het bed is mooi, maar ik vond de service niet echt super.

Reactie GUSSTA:

In de werkplaats was een week uitloop en het heeft door de kerstdrukte en ziekte ivm corona vrij lang bij onze vervoerder gestaan. We hadden daar beter over moeten communiceren. Dank voor je review,... In de werkplaats was een week uitloop en het heeft door de kerstdrukte en ziekte ivm corona vrij lang bij onze vervoerder gestaan. We hadden daar beter over moeten communiceren. Dank voor je review, daar leren we weer van. Excuus voor het ongemak.

Joske

Super mooi bed. Beetje jammer dat het zonder lattenbodem werd geleverd zonder dat wij hierop gewezen werden. Daarom moesten we op de dag zelf alle bouwmarkten ed afbellen voor een lattenbodem.... Super mooi bed. Beetje jammer dat het zonder lattenbodem werd geleverd zonder dat wij hierop gewezen werden. Daarom moesten we op de dag zelf alle bouwmarkten ed afbellen voor een lattenbodem. Anders zouden we minstens 6 weken moeten wachten.

Reactie GUSSTA:

Dank je wel voor je reactie. Snap dat het vervelend is als je er niet van op de hoogte bent en er geen lattenbodems bij zitten. Wij hebben het wel bij de bedden erbij staan dat het exclusie... Dank je wel voor je reactie. Snap dat het vervelend is als je er niet van op de hoogte bent en er geen lattenbodems bij zitten. Wij hebben het wel bij de bedden erbij staan dat het exclusie lattenbodems is. En zodra je een bed online besteld, verschijnt er een pop up met de melding of je ook hieraan gedacht hebt: oa. lattenbodems.
Ook achteraf zullen we ons best om het zo snel mogelijk bij je te krijgen. We hebben veel op voorraad staan. Het was alleen een uitzonderlijke (breedte en lengte) maat die apart geproduceerd moet worden en daar zit helaas een lange levertijd op. Hopelijk hebben jullie inmiddels veel plezier van het bed.

Margo Spoelder

Kei fijn geregeld. Snelle reacties , super aardig. Vlotte levering. Helemaal happy. Woehoe!!

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Nope

Reactie GUSSTA:

Bedankt voor je enthousiaste review!!

Anja Bouma

Beste prijs

P.Botman

Prettig geholpen, ruime keus, goed geprijsd aanbod.

Reactie GUSSTA:

Dank je wel. Goed om te horen!