GUSSTA

Ben je tevreden over je aankoop?

Wendy

Super fijn geholpen! Meerdere keren contact gehad via de mail. Dezelfde dag, vaak zelfs binnen een uur, een reactie.
Ook het bed bevalt goed! Netjes afgewerkt en bij melden van een beschadigde...
Ook het bed bevalt goed! Netjes afgewerkt en bij melden van een beschadigde geleverde poot, wordt er direct een nieuwe poot gemaakt. Op de levering wachten we nog, maar we hebben er alle vertrouwen in dat deze spoedig geleverd wordt.

Reactie GUSSTA:

Daar doen we ons best voor. Goed om te horen dat je het ook zo ervaart, dank je wel. En goed nieuws :) De nieuwe poot is gereed en gaan we vandaag opsturen.

Veerle Seymus

Snelle communicatie, goede opvolging, tijdige levering en de chauffeur was heel vriendelijk en behulpzaam. Puike service moet ik zeggen!

Dank je wel voor je reactie. Daar worden we blij van. :) Fijn weekend

Mustafa

Goede service en kwaliteit

M. Wierikx

Prachtig uniek design, vriendelijke en zeer klantvriendelijk contact en goed advies van de showroom medewerker. Zij geeft goede styling adviezen.

Nee

Reactie GUSSTA:

Fijn om te horen. Dank dank :)

Conny Juste

De kleur en grootte komt helemaal overeen met hetgeen ik zocht

Reactie GUSSTA:

Goed om te horen. Dank je wel.

Nee

Mooie spullen, maar trage levering

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Ik vind het op zich niet erg als een levering vertraging oploopt, of dat het wat langer duurt dat iets geleverd kan worden. Echter, als er aangegeven wordt dat iets 4/5 weken vertraging oploopt, en... Ik vind het op zich niet erg als een levering vertraging oploopt, of dat het wat langer duurt dat iets geleverd kan worden. Echter, als er aangegeven wordt dat iets 4/5 weken vertraging oploopt, en ik er zelf na 8/9 wekend achter aan moet mailen, vind ik dat wel een beetje vervelend.
Als de spullen dan ook letterlijk de volgende dag geleverd worden, is het wel heel toevallig dat ik net de dag er voor een mailtje stuur...

Stephan Groen

Duidelijke site. Bureaublad besteld, erg mooie blad en goed glad aan 1 kant waardoor goed als bureau te gebruiken. Niet altijd het geval bij anderen.

Reactie GUSSTA:

Dank je wel. Goed om te horen.

Jacqueline Roovers

Snelle en correcte levering.

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Als de bestelling uit twee pakketten bestaat geef dit dan even aan in de orderbevestiging.Wij dachten dat er iets was misgegaan!

R Castelijns

Prima, alles geleverd zoals afgesproken

Reactie GUSSTA:

Fijn om te horen. Dank je wel.

Visser

Prima geholpen in de showroom
En de levertijd is volgens afspraak verlopen