GUSSTA

Ben je tevreden over je aankoop?

Niels Kaatee

Mooi product.

Nee

Mooi spul, maar wel traag met leveren

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

probeer op tijd te leveren, en waar niet mogelijk, pro-actief te informeren

Reactie GUSSTA:

Dank je wel voor je reactie. Je hebt helemaal gelijk. Er zat vertraging op het onderstel van het bureau. Excuus daarvoor.

Lisette

Eikenhout bed gekocht bij Gussta. Echt heel erg mooi! Makkelijk in elkaar te zetten (alleen erg zwaar). Hier kunnen we nog jaren van genieten

Mark Hagedoorn

We hebben de showroom bezocht en naar aanleding daarvan een houten bed gekocht. Practig! Levering ging snel en bezorging en montage was top.

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Het zou fijn zijn om een preciezere bezorgtijd te krijgen.

Tom

De ervaring was prima. En het bed is netjes geleverd en ziet er mooi uit Hoe het slaapt kan ik nog niet zeggen aangezien ons matras via een andere leverancier nog niet geleverd is. Maar daar kan... De ervaring was prima. En het bed is netjes geleverd en ziet er mooi uit Hoe het slaapt kan ik nog niet zeggen aangezien ons matras via een andere leverancier nog niet geleverd is. Maar daar kan gussta uiteraard niets aan doen.

Yara Oostveen

Ik heb mijn ervaring met Gussta als heel positief ervaren. Het kunnen testen van het bed in de showroom is ontzettend fijn. Op die manier kun je toch even voelen hoe hoog het bed echt is met... Ik heb mijn ervaring met Gussta als heel positief ervaren. Het kunnen testen van het bed in de showroom is ontzettend fijn. Op die manier kun je toch even voelen hoe hoog het bed echt is met uitstappen. De hoogte als gegeven zegt dan een beetje weinig.
Door mijn uitlopende verbouwing kon ik ook met gemak de levering uitstellen tot een voor mij prettig moment, werd totaal niet moeilijk over gedaan.
De montage door Nieuwhoff ben ik helaas wat minder enthousiast over; deze hebben mijn muur beschadigd en de situatie ontkent, terwijl het stucwerk nog op mijn hoofdbord terug te vinden is.
Toen ik aangaf van Gussta dat dit gebeurd was, ben ik heel serieus genomen en goed geholpen. Dit was een superfijne service. De montagekosten heb ik teruggekregen en ik kijk nog steeds met positieve gevoelens terug op het bestellen bij Gussta.
Over het bed zelf krijg ik veel positieve reacties, iedereen die ik tegenkom vind het een prachtig bed.

Overweeg een ander vervoersbedrijf

Carl Bourgeois

Vlotte communicatie, correcte levering, heel degelijk materiaal, gekozen voor balkenbed, gaat levenslang meegaan (en langer)

NT

Het bed is prachtig, helaas ging er bij het monteren iets fout. Dit is snel en goed door GUSSTA opgelost! Goede service dus.

Jeannette Samplonius

Superleuke meubels en ontzettend aardige mensen die je helpen. Belletje na leveren om te checken of alles goed was aangekomen, helemaal top. En bed ziet er te gek uit!

Frans de Vries

Prima ervaring. Uitstekend ontvangen en geadviseerd in de showroom. Showroom naast webwinkel is echt van toegevoegde waarde.