GUSSTA

Ben je tevreden over je aankoop?

Ronald Boer

In eerste instantie verkeerde plank geleverd. Nieuwe plank geleverd maar levertijd was wel lang.

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Sneller leveren. Klant op de hoogte houden van leverdatum.

Eric Weers

Mooie showroom, degelijke materialen, goed gevoel

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Aanachtspunt: van het stalen frame was het boorgat en de bijbehorende schroefdraad opening van de andere balk, niet goed uitgelijnd waardoor de bout er niet in ging.

Sara Zwart

We hebben mooie houten bedden besteld bij Gussta. Ik heb meerdere keren gemaild met vragen over de producten. Hier werd snel en vriendelijk op gereageerd. De bestelling werd binnen de genoemde... We hebben mooie houten bedden besteld bij Gussta. Ik heb meerdere keren gemaild met vragen over de producten. Hier werd snel en vriendelijk op gereageerd. De bestelling werd binnen de genoemde termijn geleverd en ook de communicatie over de bezorging was duidelijk. Helaas waren we over enkele onderdelen van de bedden niet helemaal tevreden. Dit werd goed opgepakt en na 3 weken werden de nieuwe onderdelen bezorgd. Helemaal tevreden over het uiterlijk en de kwaliteit van de bedden!

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Er zit wel erg veel plastic verpakking om de bed onderdelen. Het zou mooi zijn als hier een iets milieu vriendelijker alternatief voor zou zijn.

P. de Wolf

Informatievoorziening was correct en vriendelijk. Levering conform afspraak.

Boa Logtmeijer

Het ledikant wat ik online heb besteld zag er bij levering keurig uit en is ook netjes in elkaar gezet.
Omdat ik niet eerder dit online had gedaan heb ik telefonisch contact gezocht en werd vriendelijk geholpen door Maartje en zij heeft mijn aankoop met mij door genomen.

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Nee, ik prima geholpen en ook de bezorging is goed vwrlopen

Susan Plaisier

Duidelijke communicatie, goede omschrijving van het product, foto's die overeenkomen met de werkelijkheid.
Een prachtig en stevig bed!

Anne

Snel en laagdrempelig contact. Heel behulpzaam personeel. Wij hadden eerst problemen met het bed en voelden ons echt gehoord. Gussta is zeker een bedrijf om aan te raden bij vrienden en familie!

Reactie GUSSTA:

Dank je wel. Fijn om te horen. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met je aankoop! Veel plezier nog met het bed.

Charmaine

Prachtige meubels, top kwaliteit, leveringstijd zoals beloofd, behulpzaam, kosteloos kleurstalen meegekregen, levering en montage ging heel goed.

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Er zou iets meer communicatie mogen zijn aan het begin van het traject ivm bevestiging van de order alsook verwachte leveringstijd.