GUSSTA

Ben je tevreden over je aankoop?

Jacqueline Louwersheimer

Mooie kwaliteit, leuk ontwerp

H. Vissers

De levertijd was lang, maar dat is op dit moment overal zo.
Ik had een bed besteld: erg mooi. De levering en montage verliepen soepel en volgens afspraak. Heel blij mee

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Misschien informatie geven over de levertijd

Karlijn van der Reest

Fijne, snelle service. Erg blij met mijn nieuwe bed!

Reactie GUSSTA:

Super om te horen. Dank je wel.

Werner Vos

Mooie producten, snelle reactie op vragen, vriendelijk en goede kwaliteit spullen.

Philippe

Ik heb een mooi bureau gekocht, dat werd ook geleverd binnen de gestelde termijn.

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

De vervoerder had een update mogen geven toen de planning uitliep. Ze waren uiteindelijk ruim een uur later dan de eindtijd.
Op de website staat dat het bureau in 20 minuten in elkaar te zetten...
Op de website staat dat het bureau in 20 minuten in elkaar te zetten was, de mannen van de vervoerder hebben er anderhalf uur over gedaan. Dit was blijkbaar ook hun eerste keer, de 20 minuten lijkt dan wat enthousiast ingeschat.

Reactie GUSSTA:

Fijn te horen dat je het bureau mooi vindt. Op zich moet het wel te doen zijn in 20-30 min. We zullen het met de vervoerder opnemen en nog eens kijken of eventueel de tekst dan aangepast dient te... Fijn te horen dat je het bureau mooi vindt. Op zich moet het wel te doen zijn in 20-30 min. We zullen het met de vervoerder opnemen en nog eens kijken of eventueel de tekst dan aangepast dient te worden. Dank je wel voor de opmerking!

Maria Aalders

Zeer goede, snelle service. Klantenservice is echt fantastisch! Fijn advies en mooi beddesign. Er was bij ons iets mis gegaan met de bestelling, dit is zeer netjes opgelost, super!

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Wij zouden graag aan de achterkant van het bed een opstaand randje vanuit het frame hebben gehad, zodat de dekens beter blijven zitten. Het zou fijn zijn als die optie mogelijk was geweest.

hvd

Prima, vriendelijk behulpzaam, mooie materialen.

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

pand was wat lastig te vinden

V Polanen

Vriendelijke en deskundige medewerkers

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Bed is vijf centimeter te breed dit is onhandig met de twee matrassen maar zelf opgelost.

Reactie GUSSTA:

Dank voor je opmerking. De binnenmaat van het bed behoort exact de matras maat te zijn. Is er dan niet iets verkeerd gemonteerd? Zou je even met ons contact willen opnemen zodat we toch nog kunnen... Dank voor je opmerking. De binnenmaat van het bed behoort exact de matras maat te zijn. Is er dan niet iets verkeerd gemonteerd? Zou je even met ons contact willen opnemen zodat we toch nog kunnen vaststellen wat er aan de hand is. Je kunt ons mailen op info@gussta.nl. Zou fijn zijn.

Roel

Duidelijk en flexibel. Het bed is van uitmuntende kwaliteit

Nee