GUSSTA

Ben je tevreden over je aankoop?

M Groenendijk

Vriendelijk en duidelijk. Prettig om hier te kopen.

Het is zo goed.

J. Breimer

Bestelling werd vlot afgehandeld. keurig op de hoogte gehouden van de levertijd en de uiteindelijke bezorging

Maurits van der Kamp

Prachtig bed, mooie kwaliteit

Catharina

Slechte informatie over lever tijden. Heb zelf onnodig te veel moeten vragen.

Zie hierboven

Reactie GUSSTA:

Dank voor je reactie. De marmeren wandplank was meerdere keren vertraagd bij onze leverancier. Dat vinden wij zelf ook heel vervelend. Wij hebben het extra gemonitord en in de agenda gezet om je... Dank voor je reactie. De marmeren wandplank was meerdere keren vertraagd bij onze leverancier. Dat vinden wij zelf ook heel vervelend. Wij hebben het extra gemonitord en in de agenda gezet om je opnieuw te informeren. We snappen de frustratie. Excuus voor het ongemak.

Nicole Van Ginneken

Super mooie producten. Lederen hoofdbord is in het echt nog zoveel mooier en super tof te combineren met de opbergtas van leer. Onze slaapkamer heeft een nieuwe look!

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Maak meer foto’s van de lederen producenten waarin je de levendigheid van het leer kunt zien

Reactie GUSSTA:

Fijn, dank je wel. Heel goed om te horen. Veel plezier ermee nog!

Stephan de Wit

Veel vertraging in de levering, ik heb nog steeds het bestelde en betaalde product niet compleet. Moet zelf steeds navragen wat de status van de bestelling is

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Communicatie over de bestelling en de overzichtelijk van de website. Mijn bestelde product is niet meer te vinden op de site

Reactie GUSSTA:

Dank voor je reactie. Je hebt bij ons een plantenkast besteld waarvan wij het frame hebben uitgeleverd. De bakken zijn voor beplanting naar een derde partij gegaan. Daarmee heb je zelf contact en... Dank voor je reactie. Je hebt bij ons een plantenkast besteld waarvan wij het frame hebben uitgeleverd. De bakken zijn voor beplanting naar een derde partij gegaan. Daarmee heb je zelf contact en afspraken gemaakt. Wij hebben daar verder geen zicht op. Wel goed om te weten voor de volgende keer voor ons, om daar enigszins zicht op te houden.

Muriel Perdieus

Alles super in orde!

Wilma Polack

Super blij met gussta

Stefanie Eyckmans

Kwalitatief

Cora ter Maat

Snelle levering. Mooi produkt.