GUSSTA

Ben je tevreden over je aankoop?

Tessy Panis

Leuke aparte spullen, geen doorsnee!

Kees Brusse / Valckenhaege Holding BV

Geleverd product voldoet aan de verwachting zoals wordt aangeboden op de site. Correcte aflevering

Frans de Vries

Fijn dat er een showroom is. Uitstekend geholpen!

Reactie GUSSTA:

Dank je wel. Goed om te horen.

Hennie

Aardige en behulpzame mensen met een hoge klantvriendelijkheid! We waren niet helemaal tevreden over het hoofdbord. Zij zorgden ervoor dat het helemaal werd opgelost met een persoonlijke benadering,... Aardige en behulpzame mensen met een hoge klantvriendelijkheid! We waren niet helemaal tevreden over het hoofdbord. Zij zorgden ervoor dat het helemaal werd opgelost met een persoonlijke benadering, echt heel fijn! Dus ja heel tevreden! Prachtig bed, we zijn er heel blij mee. Dankjewel, met name Christian!

Reactie GUSSTA:

Ah super om te lezen. Mooi begin van de maandag :) Heel erg bedankt en graag gedaan uiteraard!

T. Evers

Mooie en goede producten met fijne levering

Desiree Keur

Goed geadviseerd in de showroom en een prachtig, stevig en stoer houten bed gekocht

Nilton Barros

Super!!! Top bed en mooi en niet duur

Blijf zo doorgaan

Matthijs van Vugt

Het bed is stevig en het ziet er mooi uit. Het monteren ging vrij makkelijk.

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Twee onderdelen waren beschadigd bij de levering, dus die zijn vervangen. Het zou fijn zijn als er wat voorzichtiger omgegaan zou worden met zulke dure spullen.

Sandra Binnerts

Prettige ontvangst en hulp bij uitzoeken. Mooie bedden.

Heb je nog tips of eventuele verbeterpunten?

Andere transporteur gebruiken, deze heeft een klantvriendelijk van om en nabij het vriespunt. Ik heb hier eerder al via email terugkoppeling aan Gussta over gegeven.

Wendy

Super fijn geholpen! Meerdere keren contact gehad via de mail. Dezelfde dag, vaak zelfs binnen een uur, een reactie.
Ook het bed bevalt goed! Netjes afgewerkt en bij melden van een beschadigde...
Ook het bed bevalt goed! Netjes afgewerkt en bij melden van een beschadigde geleverde poot, wordt er direct een nieuwe poot gemaakt. Op de levering wachten we nog, maar we hebben er alle vertrouwen in dat deze spoedig geleverd wordt.

Reactie GUSSTA:

Daar doen we ons best voor. Goed om te horen dat je het ook zo ervaart, dank je wel. En goed nieuws :) De nieuwe poot is gereed en gaan we vandaag opsturen.